کد خبر: ۳۴۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد و رئیس شورای راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های فناوری و ارتباطات در یزد گفت: توجه به فناوری‌ زمینه ساز توسعه استان است.سید محمد میرمحمدی در سومین جلسه شورای راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اینکه باید هدف و استراتژی در هرکاری مشخص باشد اظهار داشت: هر نوع اقدام اجرایی در استان باید سند و طرح مشخص و مدونی داشته باشد.

وی با تاکید بر اصل شفافیت در انجام فعالیت‌ های زیربنایی در استان ادامه داد: متاسفانه تجارب گذشته در سال‌های پیشین که بدون تدوین طرح و سند کارشناسی بوده نشان می‌دهد که نباید چنین چیزی را تکرار کرد.

رئیس شورای راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: اشکالات گذشته نشان می دهد که چندان برای فعالیت ها به داشتن طرح مدون و نظرات کارشناسی توجه نمی شده لذا باید تصمیم ها با طرح و سند قطعی همراه باشد تا در طول اجرای کار نیز با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه مشکلات فراوان در گذشته نشان گاهی منجر به تعطیلی کار شده است تصریح کرد: اصل بر این باشد که برای فعالیت ها سند و طرح قطعی وجود داشته باشد تا در رسیدن به اهداف براساس ظرفیت ها و امکانات موجود اقدام شود و آنچه که لازم است نیز تامین شود.

رئیس شورای راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه درخواست ‌هایی برای دریافت تسهیلات و جذب سرمایه گذار مطرح است عنوان کرد: ابتدا باید بررسی کرد به چه میزان تسهیلات نیاز است و چه خدماتی ارائه خواهد شد تا برای پرداخت آن اقدام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار