کد خبر: ۳۲۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل استاندارد یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰۰ کالا تحت پوشش استاندارد اجباری است، گفت: کالاهای تحت پوشش استاندارد اجباری در یزد افزایش می‌یابند.
محمدحسین ماجدی‌اردکانی  در نشست روز جهانی استاندارد یزد با اشاره به اینکه مسئولان در این نشست حضور ندارند، اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده مظلومیت استاندارد در استان یزد است.

وی ادامه داد: طبق قانون هر حمایتی که لازم باشد برای توسعه کیفیت و استاندارد در استان یزد انجام شود را تا حد توان انجام دهیم و سعی می‌کنیم که مسیر حفظ کیفیت در استان یزد به خوبی پیش رود.

مدیرکل استاندارد یزد با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که اعتماد مردم به استاندارد کم نشود، گفت: سخت‌گیری‌هایی که انجام شده، در راستای حفظ و توسعه کیفیت و استاندارد کالاهای تولیدی یزد بوده است.

ماجدی اردکانی با اشاره به اینکه مشکلات فراوانی در بحث تولید استان وجود دارد، گفت: این روند ممکن است برای بعضی افراد خوشایند و برای برخی دیگر نامطلوب باشد ولی ما وظیفه داریم که در این راستا حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دومین دفتر استاندارد سازی در کانون رسمی کارشناسان دادگستری استان یزد به بهره‌برداری رسید تا روند رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با استاندارد کالاها با سرعت بیشتری انجام شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار