رئیس هیات هاکی استان قم:
رئیس هیات هاکی استان قم گفت: با وجودی که رشته هاکی مربوط به دوران ایران باستان و یک رشته المپیکی است ولی هنوز در قم ناشناخته است و یکی از برنامه های جدید هیات، همگانی کردن آن می باشد.
کد خبر: ۳۲۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۷ 01 November 2016
به گزارش تابناک قم، جعفر جعفری مجد افزود: برگزاری رشته ورزشی هاکی در بوستان ها، زمین های خاکی و روستاها، عموم مردم را با این رشته آشنا کرده و موجب همگانی کردن آن می شود.

وی ادامه داد: تاکنون بخش خصوصی نیز در این رشته وارد نشده به همین دلیل ما باشگاه و یا مدرسه خاصی در این رشته نداریم.

جعفری مجد خاطرنشان کرد: حضور بخش خصوصی در رشته هاکی از برنامه های هیات است وسعی داریم مانند فوتبال، رشته هاکی را نیز در زمین های خاکی جای بیندازیم.

وی هم چنین گفت: با وجودی که استان قم تیم هایی در لیگ برتر در رده های مختلف دارد ولی متاسفانه هیچ مسابقه استانی برگزار نشده است و از برنامه های دیگر ما نیز برگزاری مسابقات استانی است.

جعفری مجد اظهار داشت: حدود 150 تن عضو هیات هاکی هستند که از این تعداد 15 تن بانوان می باشند ولی ما برای حضور بانوان در این رشته نیز برنامه داریم.

جعفر جعفری مجد روز گذشته با هفت رای به عنوان رئیس هیات هاکی استان قم انتخاب شد. مسعود رضاییان رئیس قبلی هیات هاکی استان بود که چند ماه قبل از سمت خود استعفا داد و این هیات در ماه‌های اخیر به صورت سرپرستی توسط حمید جلیلی اداره می‌شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار