آغاز بکار رسمی پروژه خارج سازی 39 فروند مغروقه در اروند با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه خارج سازی ۳۹ فروند مغروقه در آبراه بین المللی اروند با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیئت همراه بصورت رسمی آغاز شد
کد خبر: ۳۱۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 29 October 2016
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمد سعیدنژاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی که به منظور بازدید و افتتاح چندین پروژه عمرانی به استان خوزستان سفر کرده اند از بندرخرمشهر نیز بازدید کردند.

محوطه ها، اسکله ها، پایانه ها و شرکت تأسیسات دریایی(بخش خصوصی مستقر در بندرخرمشهر) از جمله مکان های مورد بازدید این هیئت بود.

همچنین با حضور آخوندی و سعید نژاد در اسکله خانیان، آغاز بکار رسمی پروژه خارج سازی ۳۹ فروند مغروقه در اروند رود آغاز شد،این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

گفتنی است از شهریور ماه سالجاری، زمان استقرار پیمانکار عملیات خارج سازی مغروقه های اروند رود تاکنون ۱۱ فروند مغروقه از این رودخانه خارج سازی شده و عملیات خارج سازی ۲۸ فروند مغروقه دیگر نیز در دست اقدام است.

یادآور می شود؛ تاکنون ۱۷۵ فروند مغروقه از آبهای اروند و کارون خارج سازی شده که شامل ۵۰ فروند از اروند رود و ۱۲۵ فروند از رودخانه کارون بوده و ۷۱ فروند مغروقه دیگر در این دو رودخانه باقی مانده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد سعیدنژاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار