یک هنرمند و فعال فرهنگی مشهدی:
هنرمند گرافیست و فعال فرهنگی مشهدی با اشاره به نمایش اتفاق‌های عاشورا با محتوا و متن مناسب در بیلبورهای سطح شهر، گفت: عاشورا تا ابد می‌تواند به ما محتوای تربیتی و فرهنگی بدهد.
کد خبر: ۳۰۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 09 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، حمید فخار، فضاسازی شهری به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) را ضروری خواند و گفت: اثرگذاری این فضاسازی‌ها در اذهان مردم زیاد است. از اینرو انتخاب درست و مناسب برای این فضاسازی‌ها بسیار مهم است.
 وی اکران بیلبوردهای شهریِ ویژه‌ی محرم را از نظر فنی و تکنیکی موفق خواند و گفت: این طرح‌ها  به خوبی  شخصیت‌هایی که مورد نظر مردم بودند و با آن‌ها آشنا بودند را به صورت قلم‌زنی به تصویر کشیده‌اند. وی با اشاره به اینکه باید از اتفاق‌های عاشورا با توجه به مقتضیات زمان بهره گرفت؛ گفت:  پیوند اتفاقات عاشورا با موضوعات روز در این بیلبوردها ابتکار تازه ای است که در عرصه تبلیغات شهری کمتر شاهد آن بوده‌ایم.
وی به ترکیب رنگ این بیلبوردها اشاره و ابراز کرد: ترکیب رنگ با توجه به محتوا انتخاب و اجرا شده است که به کار نشسته است. وی در پایان گفت: البته باید توجه داشت که ما متون محکمی در خصوص عاشورا داریم و ظرفیت زیادی برای ارائه کارهای غنی‌ترِ هنری و  گرافیکی وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار