رییس دانشگاه اردکان اعلام کرد:
نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش عالی اردکان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 03 May 2015
به گزارش تابناک یزد،در این نشست که رؤسای دانشگاه های دولتی، پیام نور، آزاد، علمی کاربردی و دانشکده فنی و حرفه ای پسران اردکان حضور داشتند درباره اشتراک منابع مراکز آموزش عالی بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدا دکتر فاطمه بهجتی سرپرست واحد اردکان ضمن خیر مقدم گفت: لزوم برگزاری این جلسات بر هیچ کس پوشیده نیست چون از این طریق می توان از تجربیات دیگر مدیران مراکز آموزش عالی بهره برد و این تجربه سرمایه مفیدی برای مدیران خواهد بود. وی افزود اشتراک منابع در حوزه های گوناگون از هدر رفت سرمایه های مراکز آموز عالی جلوگیری می کند و سرعت رشد و پیشرفت را می افزاید. دکتر بهجتی با تأکید بر طرح های فرهنگی ماندگار پیشنهاد داد تا مراسم بزرگداشتی برای مرحوم فاطمه خاتمی قرآن پژوه برتر در هشتمین دوره بانوان قرآن پژوه، با مشارکت مراکز آموزش عالی شهرستان برگزار شود.
سپس دکتر حسین غفوری رییس دانشگاه اردکان با اشاره به اهمیت مراکز دانشگاهی در رشد و توسعه متوازن شهرستان، گفت مراکز آموزش عالی نباید موازی کاری کنند و رشته های مشابه منجر به تعطیلی آن رشته در مراکز دیگر خواهد شد. دکتر غفوری از افزایش دانشجو و رشد دو برابری بودجه دانشگاه اردکان خبر داد.
در ادامه در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی، سخنرانی علمی، تأسیس مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان پیشنهاداتی ارائه شد و مقرر شد در سال جاری همایشی با موضوع توسعه پایدار با مشارکت مراکز آموزش عالی شهرستان برگزار گردد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار