رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه:
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: کتاب «مهری از نان ساجی» روایتی از زندگی شهید ابراهیم رستمی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کرمانشاه رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 18 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم، عباس سروری، با اشاره به اینکه کتاب «مهری از نان ساجی» روایتی از زندگی شهید ابراهیم رستمی اهل اسلام‌آباد غرب است، اظهار داشت: این کتاب شنبه سوم مهر ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری رونمایی می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از آغاز اکران فیلم «ایستاده در غبار» در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این فیلم که روایتی از زندگی احمد متوسلیان است چهارشنبه 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ساعت 15 در سینما آزادی کرمانشاه اکران می‌شود.
سروری با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی ساعت 16 در حوزه هنری از دیگر برنامه‌های نخستین روز از هفته دفاع مقدس است، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس و اجرای نمایش تئاتر خیابانی با عنوان فروش ویژه و با موضوع خلیج فارس و بیداری اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس ادامه دارد.
ی با بیان اینکه برنامه عصر داستان با موضوع ایثار و عشق و دفاع مقدس با حضور جمعی از اهل قلم شنبه سوم مهر ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: همایش عصر خاطره با موضوع زن و دفاع مقدس نیز روز یکشنبه چهارم مهر ماه ساعت 16 در حوزه هنری برگزار می‌شود.
سروری از رونمایی هشت تندیس یادمان دفاع مقدس برای چهار شهرستان روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث‌باباجانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در روز 6 مهر ماه با هدف ادبیات پایداری و با دو موضوع شب خاطره و ثبت خاطرات در حوزه هنری استان برگزار می‌شود و امید داریم این برنامه سبب تولید فیلم و کتاب شود.
وی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی آموزشی حوزه هنری با یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار، 1600 متر مربع زیربنا و 98 درصد پیشرفت فیزیکی در مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: کتاب «پناهگاه بی‌پناه» ماجرای تلخ بمباران پناهگاه پارک شیرین و کتاب خاطرات ملا قادر قادری به زودی در کرمانشاه رونمایی می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار