رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی؛
تابناک: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 1502 واحد تولیدی به منظور بهره مندی از تسهیلات رونق تولید ثبت نام نموده اند که تا این تاریخ 902 تقاضا بررسی و تسهیلات 611 واحد تولیدی در ستاد تسهیل مصوب و به بانکها معرفی شده است .
کد خبر: ۲۹۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 11 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، حاجی پور ضمن اعلام این خبر افزود: تاکنون 33 واحد تولیدی و صنعتی در مجموع تسهیلاتی بالغ بر 475  میلیارد و 800 میلیون ریال را در قالب این طرح دریافت نموده اند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی توضیح داد: صنایع و واحدهای مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید در استان بیشتر از حوزه های صنایع فلزی، غذایی، لوازم خانگی و شیمیایی بوده است.

حاجی پور عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند.

وی با اشاره به ادامه روند ثبت نام واحدهای تولیدی بیان کرد: متقاضیان جدید می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه های تکمیلی اقدام کنند.

حاجی پور یادآوری کرد: 7500 واحد تولیدی کوچک و متوسط کشور با دریافت 160 هزار میلیارد ریال احیاء می شوند.

استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار