در حالیکه روز گذشته رسما مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد بعنوان فرماندارجدید یزد منصوب شد،زمزمه از حضور گزینه های جدید در پست مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد شنیده می شود.
کد خبر: ۲۹۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 07 September 2016
به گزارش تابناک یزد،این در حالی است که برخی کانال های تلگرامی هم بر حسب شنیده های خود تعدادی از فعالان سیاسی و مدیران کنونی دولت را بعنوانی گزینه جدید این پست سیاسی معری کرده اند.

در همین حال پیگیری های خبرنگار تابناک نشان می دهد در حال حاضر تنها یک گزینه مد نظر استانداری یزد قرار گرفته است.

زهرا عابدینی کاندیدای اصلاح طلبی که نتوانست درانتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت خود را از شورای نگهبان کسب نماید تنها گزینه جدی استانداری یزد است.

وی که در حال حاضر ریاست اداره توانمند سازی سمن ها را در وزارت کشور برعهده دارد با توجه به موقعیت سیاسی و اداری خود و از همه مهمتر با توجه به یزدی بودن و شناختش از وضعیت کنونی استان یزد مورد توجه تیم دولت در استان یزد قرار گرفته است.

همچنین پیگیریهای خبرنگار ما نشان می دهد که وی از سوی برخی اصلاح طلبان و نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مورد حمایت جدی قرار گرفته است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
من نميفهمم شما چه نفعي از اين آگهي تبليغاتي براي خانم عابديني مي بريد ايشان هيچ شناختي نه تنها از يزد نداره تا كنون هم در هيچ پست مديريتي سياسي فعاليت نكرده اگر به فشار هست بحثي نيست ولي اگر به لياقت و تخصص باشه ايشان هيچ لياقتي نسبت به اين پست حساس نداره مخصوصا كه در آستانه انتخابات هستيم خواهشا كمي واقع نگر تر باشيد همش نخواهيد از هر خبري نون بخوريد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار