به مناسبت هفته دولت نشست هم اندیشی مدیران کل بندر و دریانوردی خرمشهر و صدا و سیمای مرکز آبادان روز گذشته در محل سالن اجتماعات بندرخرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 03 September 2016
 مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: یکی از برنامه های جدی این اداره کل، تعامل سازنده با رسانه ها از جمله صدا و سیمای مرکز آبادان بعنوان صدای رسای مردم است که تاکنون در تحقق این موضوع از هیچ اقدامی دریغ نکرده ایم.

عادل دریس ضمن معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و تجهیزات این مجتمع بندری، گزارشی در خصوص اهم اقدامات، دستاوردها و پروژه های در حال اجرا و در دست اقدام بندرخرمشهر ارائه داد.

وی در ادامه به آغاز عملیات شناورسازی 39 فروند مغروقه در اروندرود با اعتبار625  میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی احداث ترمینال کانتینری با اعتبار 860 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، موضوع بازگشایی مجدد دفتر مشترک هماهنگی بین ایران و عراق(C.B.C) ، معرفی ترمینال های فعال در بندرخرمشهر، موضوع لایروبی اروند رود و احداث موزه دریایی و دفاع مقدس اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان نیز در این دیدار اظهار داشت: این نشست در هفته دولت و در راستای فرمان مقام معظم رهبری و لزوم تحقق شعار سال جاری اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل برگزار شد.

داریوش دبیقی با بیان اینکه میزان نگاه رسانه ای یک مدیر یکی از معیارهای سنجش او محسوب می شود، مدیر بندرخرمشهر را جزو مدیران رسانه ای استان که همواره تعامل خوبی با رسانه ها داشته است، معرفی کرد.

به گفته وی می بایست به منظور ایجاد تعامل بهتر و مطلوب تر میان صدا و سیمای مرکز آبادان و بندرخرمشهر، تفاهم نامه مشارکتی امضا شود و در آینده ای نزدیک نشست های کاربردی تر و تخصصی تر میان طرفین برگزار شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان عنوان کرد: در این نشست در خصوص مستندسازی سابقه تاریخی بندرخرمشهر، پوشش رویدادها و انعکاس اخبار و معرفی ظرفیت های این مجتمع بندری میان صدا و سیمای مرکز آبادان و بندرخرمشهر توافقاتی صورت گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار