مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه:
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه در نشست با روسا و مدیران فنی دفاتر پیشخوان خدمات دولت دارای مجوز فعالیت های سجلی گفت: افزایش تعاملات فی مابین اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه بعنوان اداره معین و دفاتر پیشخوان منجر به تسریع در روند درخواستهای مراجعان خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 03 August 2016
 به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی ثبت احوال استان کرمانشاه،قبادی در جلسه بررسی راهکارهای افزایش تعاملات بیشتر فی مابین اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه  و دفاتر پیشخوان فعال در حوزه سجلی اظهار داشت: برون سپاری برخی خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان با دستور ریاست محترم سازمان کار بسیار ارزنده ای بود که ادارات کل ثبت احوال می بایست از آن به نحو احسن بهره برداری نمایند چراکه این دفاتر بعنوان فرصتی برای ارائه خدمات به شکل گسترده و ارتقاء تکریم مردم در روند تحول اداری محسوب می شود. 
ایشان ضمن اشاره به تجربه موفق ثبت احوال استان کرمانشاه در واگذاری بخشی از خدمات به دفاتر پیشخوان در ادامه سخنان خود افزود: امروز کمیته فنی دفاتر پیشخوان استان با پیگیری های مجدانه خود سعی نموده تا با رصد نحوه ارائه خدمات به مردم شریف استان مشکلات را شناسایی و در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام نماید و قطع یقین می توان گفت که این نواقص و مشکلات نسبت به شروع واگذاری ها به حداقل ممکن خود رسیده است که امیدواریم با افزایش تعاملات بین ما و دفاتر پیشخوان به ایده آل های مد نظر در این خصوص دست یابیم.      
  وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جامعه ما نیازمندگسترش دولت الکترونیک است، براین اساس دفاتر پیشخوان خدمات دولت در راستای توسعه این بخش و می تواند موثر باشد و در طول احیا این بخش تاکنون مثمرثمر بوده است.      
  مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به اعتماد مردم در مراجعه به این دفاتر خاطرنشان نمود: دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای کاهش تصدی دولتی در امور  و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد شده اند، لذا اعتماد مردم و اطمینان بخشی مهم ترین رکن فعالیتی این بخش می باشد.    
   قبادی نظارت مستمربر دفاتر پیشخوان خدمات دولت را عامل خدمات دهی بهتر دانست وگفت: بر این نکته تاکید می شود که نظارت مستمر بر فعالیت های خدماتی این دفاتر می تواند به انجام سریع کارها و امور محوله بیانجامد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار