بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نخستین همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد، آبفای یزد به عنوان یکی از 6 شرکت برتر در زمینه کاهش آب بدون درآمد شهری معرفی شد.
کد خبر: ۲۶۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 26 July 2016

به گزارش تابناک یزد،شرکت آبفای یزد بر اساس معیارهایی از قبیل فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه‌های کاهش آب بدون درآمد طی سال‌های گذشته، میزان سرانه مصرف آب، تحقق عملکرد در حوزه آب بدون درآمد، نحوه تعامل و همکاری با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مشارکت در جلسات تخصصی و فنی حوزه‌های مذکور از سوی دفتر مدیریت مصرف و نظارت بر کاهش آب بدون درآمد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امتیازدهی و به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

در این همایش با اهدای لوح تقدیر از سوی حمیدرضا جانباز، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از سیاوش پاکدل مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفا یزد برای تلاش در زمینه کاهش آب بدون درآمد و حفظ منابع آبی این شرکت تجلیل شد.

در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است: مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفا، صیانت از منابع ارزشمند آبی یکی از وظایف خطیری است که همواره باید مورد توجه مدیران و کارشناسان دست‌اندرکار در صنعت آب و فاضلاب کشور ایران قرار گیرد. کاهش آب بدون درآمد و مدیریت بهینه مصرف آب در شرایط کنونی کشور ایران که دارای محدودیت ذخایر آبی بوده از ارزشمندترین فعالیت‌های تأثیرگذار در صنعت آب و فاضلاب کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار