رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس سمنان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 25 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامعباس بلفکه اظهار کرد: با پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مبنی بر اینکه یک نفر با خودروی سمند سفید رنگ به عنوان «راه پاک کن» و فرد دیگری با خودروی سمند مشکی رنگ به عنوان «حامل مواد مخدر» قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تریاک را از یکی از استان های مرکزی به پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی این استان عبور دهند، بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی و انتظامی، محورهای مواصلاتی کاشان به قم مورد مراقبت نامحسوس قرار گرفت و در نهایت هر دو خودروی سمند شناسایی شده و با هماهنگی‌های انجام شده مورد مراقبت و تعقیب اکیپ‌های اعزامی قرار گرفتند.

بلفکه اضافه کرد: در ادامه راننده خودروی سواری سمند مشکی با همدست خود تماس تلفنی داشته ولی به دلیل پاسخگو نبودن و با توجه به شرایط موجود به این موضوع مشکوک شده و قبل از محور «گرمسار» وارد شهر قم شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: ماموران پس از تعقیب نامحسوس راننده، خودروی موصوف را در جلوی پلیس راه جاده قدیم قم - تهران در حالی که قصد خروج از شهر را داشت را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

بلفکه در پایان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو، تعداد 10 بسته موسوم به 10 کیلویی تریاک به وزن 102 کیلوگرم از داخل صندوق عقب خودرو کشف کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار