همزمان با سراسر کشور؛
تابناک: همزمان با سراسر کشور طرح تابستانه فروش کتاب در کتاب فروشی و مجموعه فرهنگی هنری «آیه» که بزرگ ترین کتاب فروشی اراک با بیش از 4 هزار و 500 جلد کتاب است آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 22 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، طرح «تابستانه کتاب» در بازه زمانی یک ماهه از ۱۶ تیر تا ۱۵ مرداد سال جاری در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.  

 موسسه خانه کتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار كتاب و ترویج كتابخوانی، همزمان با آغاز تابستان، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید كتاب از طریق كتابفروشی‌های سراسر كشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

اجرای طرح فروش تابستانه کتاب در کتابفروشی آیه

در طرح «تابستانه کتاب» كتابفروشی‌هایی كه شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام در سایت خانه کتاب(ketab.ir)و تایید، می‌توانند كتاب‌هایی که با شرایط تعیین شده در این طرح، مطابقت داشته باشند با ۲۰ درصد تخفیف به خریداران بفروشند. در طرح «تابستانه کتاب» کتاب‌های عمومی از ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

اجرای طرح فروش تابستانه کتاب در کتابفروشی آیه

کتابفروشی‌ها ملزم به نصب پوستر طرح «تابستانۀ کتاب» در ورودی و قابل رؤیت ترین فضای ممکن در طول ایام طرح است.

با خبر شدیم این طرح هم در استان مرکزی با تعداد ۹ کتابفروشی آغاز به کار کرده است که کتابفروشی های «ابوریحان»، «دانشجو»، «دهکده کتاب»، «زندگی بهشت»، «کتاب آیه»، «پاتوق کتاب اراک»، گزینه درست(گاج)»، «شهرکتاب» و «بانک کتاب» از جمله کتابفروشی های استان مرکزی در طرح«تابستانه کتاب» هستند.

اجرای طرح فروش تابستانه کتاب در کتابفروشی آیه

کتاب فروشی و مجموعه فرهنگی هنری «آیه» یکی از بزرگترین کتاب فروشی‌های اراک می‌باشد که در این طرح شرکت کرده است، این کتاب فروشی با هدف ایجاد یک حرکت فرهنگی در شهر، پاتوقی برای اهل کتاب و هنر و همچنین ترویج فرهنگ کتاب خوانی از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است.

اجرای طرح فروش تابستانه کتاب در کتابفروشی آیه

از مجموعه فعالیت‌هایی که در این مکان انجام می‌شود برگزاری جلسات شعر با عنوان «سه شنبه شعر» است، عباس احمدی که از شاعران بنام استان مرکزی می‌باشد استاد جلسه است و بر روند برگزاری جلسه نظارت دارد تا پایان هر جلسه خروجی که حاصل می‌شود بر اساس و پایه علم ئ منطق باشد، لازم به ذکر است سابقه برگزاری «سه شنبه شعرها» به 2 سال می‌رسد.

اجرای طرح فروش تابستانه کتاب در کتابفروشی آیه

از دیگر فعالیت‌های کتاب فروشی و مجموعه فرهنگی هنری «آیه» می‌توان به جلساتی با نام «طعم داستان» اشاره کرد، این جلسات در چهارشنبه‌ها با محوریت داستان خوانی، نقد و بررسی آثار نویسندگان یا کتاب‌های خوانده شده برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌های ادبی با حضور شاعران و نویسندگان مطرح کشور از جمله ناصر فیض، سعید بیابانکی، فاضل نظری و مینا ضرابی زاده از دیگر فعالیت‌های ادبی کتاب فروشی و مجموعه فرهنگی هنری «آیه» است.

اجرای طرح فروش تابستانه کتاب در کتابفروشی آیه

این مجموعه متشکل از فروشگاه کتاب، محصولات فرهنگی و هنری، محصولات صوتی و تصویری، پوشاک، کتاب کودک، اسباب بازی و کافه کتاب، کلاس‌های آموزشی، چاپ و نشر، آتلیه طراحی و نوشت افزار است.

یکی از دیگر کارهایی که کتاب فروشی و مجموعه فرهنگی هنری «آیه» در راستای اعتلاء فرهنگ کتاب خوانی در شهر انجام داده ایجاد « قفسه مهربانی کتاب »  است.

کتاب فروشی و مجموعه فرهنگی هنری «آیه» با سرمایه گزاری در حدود 100 میلیون تومان کتاب و محصولات دیگر بزرگ ترین کتاب فروشی اراک است که تعداد 4 هزار و 500 جلد کتاب در زمینه‌های ادبیات ایران و جهان، شعر، مذهبی، دفاع مقدس، مرجع، هنری، طب اسلامی، کتب نفیس و کودک و نوجوان دارد.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
کاش نشانی این کتابفروشی را هم مینوشتید.
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز خیابان عباس اباد بعد از کوچه شکرایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
کار خوبی است دست مریزاد
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
نگارنده مطلب ظاهرا تنها كتاب فروشي كه تشريف بردند.همين كتاب فروشي هست
دهكده كتاب و شهر كتاب دارينوش هم يه سري بزنن تا نظرشون راجع به بزرگترين كتاب فروشي اراك كمي عوض بشه
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
متاسفم برای اراک، هر کتابی که خواستم در اراک یافت نشد و نهایتا سر از میدان انقلاب تهران درآوردم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار