اعضای شورای اسلامی شهر تهران با قید یک فوریت طرح «تشکیل کمیته ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی شهر تهران» را تصویب کردند.
کد خبر: ۲۶۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 19 July 2016
عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر، تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی در حفظ و گسترش امنیت عمومی و اجتماعی شهر تهران، ایجاد وحدت رویه و ارائه راهکاری مشترک برای تأمین امنیت عمومی و اجتماعی شهر از دلایل یک فوریت این طرح عنوان کرد.

ناصحی با بیان اینکه با تصویب این طرح کمیته مشترک شورای شهر، شهرداری و نیروی انتظامی تهران بزرگ تشکیل می شود، تاکید کرد: رؤسای کمیسون های برنامه و بودجه، عمران و حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی، سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران عضو این کمیته خواهند بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: معاونت های حمل و نقل و ترافیک، سلامت و شهری، فرهنگی و اجتماعی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس انتظامی و رئیس پلیس مواد مخدر تهران نیز در این کمیته حضور خواهند داشت. 

وی گفت: بر این اساس شهرداری تهران موظف است هر سال در برنامه و بودجه اعتبارات لازم را به منظور تحقق اهداف کمیته مشترک ارتقای امنیت شهر تهران را پیش بینی و به شورای شهر ارائه کند.

مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه ارتقای امنیت مهمترین مطالبه مردم است و در گزارش های شورایاران نیز به آن اشاره شده است، گفت: با تشکیل کمیته مشترک شورای شهر، شهردار تهران و نیروی انتظامی بحث امنیت در مناطق مختلف شهر تهران ارتقاء خواهد یافت.

وی با اشاره به فعالیت پلیس افتخاری در محلات شهر تهران تاکید کرد: می توان با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت محلات برای افزایش امنیت محله ها استفاده کرد.

*تغییر نام 22 ایستگاه اتوبوس در شهر تهران 

اعضای شورای شهر تهران به پیشنهاد کمیسیون نامگذاری شورای شهر مبنی بر تغییر نام 22 ایستگاه اتوبوس رای دادند. 

مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: مقرر شده اسامی قدیمی ایستگاه های اتوبوس نیز در کنار اسامی جدید درج شود تا از بروز مشکلات احتمالی برای شهروندان جلوگیری شود. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار