مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم از جمع آوري باند متكديان در اين شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 05 July 2016
به گزارش تابناک قم، احمدرضا شفيعي با اشاره به رصد فعاليت برخي متكديان در شهر اظهار كرد: مدتي بود كه افرادي به صورت منسجم و تيمي در خيابان هاي اصلي و چهارراه هاي پرتراكم شهر اقدام به تكدي گري مي كردند كه اين مساله حساسيت مجموعه نيروهاي تخلفات شهري شهرداري را به خود جلب كرده بود.

وي ادامه داد: در اين زمينه با پيگيري و بررسي در صدد پيدا كردن محل زندگي و استقرار اين افراد بوديم كه با تلاش و پيگيري نيروهاي تخلفات شهري روز گذشته محل زندگي اين افراد مشخص شد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم از دستگيري اين باند متكديان خبر داد و افزود: محل زندگي و استقرار اين افراد در بوستان لاله بود كه به صورت تيمي در نقاط پرتردد شهر فعاليت مي كردند.

وي خاطر نشان كرد: اين باند متشكل از ۱۷ زن، مرد و بچه بوده است كه با هماهنگي مقام قضايي جمع آوري و تحويل مراجع ذي صلاح شدند.

شفيعي درآمد اين افراد به صورت تيمي را روزانه بين ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان ذكر كرد و افزود: اين افراد در حدود يك ماه در قم مشغول فعاليت بودند كه مقام قضايي از تمام اين افراد تعهد خروج از شهر را گرفته است و ظرف چند روز آينده اين گروه بايد از قم خارج شوند.

وي تصريح كرد: همچنين تعدادي از اين افراد اعتياد به مواد مخدر داشته اند كه آنها نيز تحويل نهادهاي مربوطه شده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار