مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مشهد شلوغ‌ترین سالن‌های تئاتر را در کشور دارد و این یک موفقیت و اتفاق خوب برای تئاتر استان است.
کد خبر: ۲۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 20 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، سعید سرابی در اتاق گفت‌وگوی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: جلسات گفت‌وگوی اصحاب فرهنگ و هنر استان سال گذشته برای نخستین بار در استان خراسان رضوی برگزار شد که از آن زمان تا کنون با همکاری و همفکری اهالی فرهنگ و هنر با استاندار خراسان رضوی وقایع خوبی اتفاق افتاده است.

وی افزود: هفته گذشته بزرگداشت روز عطار به خوبی برگزار شد که امیدواریم در اردیبهشت ماه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و حکیم عمر خیام به خوبی و با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شود.

سرابی با اشاره به افتتاحیه اردیبهشت تئاتر ایران در مشهد خاطرنشان کرد: اردیبهشت‌ ماه، ماه هنر تئاتر و هنر‌های نمایشی کشور است که امسال اردیبهشت تئاتر ایران از مشهد آغاز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: در حال حاضر مشهد شلوغ‌ترین سالن‌های تئاتر را در کشور دارد و این یک موفقیت و اتفاق خوب برای تئاتر استان است اما متاسفانه سال 93 در عرصه موسیقی سال خوبی برای خراسان رضوی نبود و هنرمندان ارزشمندی را در استان از دست دادیم ولی امیدواریم سال 94 در این حوزه سال خوب و پر موفقیتی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار