فتاح:
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هدف کمیته امداد در اولویت قرار گرفتن مناطق محروم برای بهره‌مندی از زمینه‌های اشتغال است که در این راه باز انتظار می‌رود بانک‌ها مثل قبل با پرداخت تسهیلات همراهی کنند.
کد خبر: ۲۴۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 14 June 2016
 «پرویز فتاح» در جشن خودکفایی 1510 خانواده مددجو، اظهار کرد: با عملکردی که امروز از کمیته امداد استان دیدیم و شنیدیم اعتقاد و ایمان ما به ایلام بیش از پیش شد ایلامی که بیش‌ترین مرز مشترک را با عراق دارد، سابقه تمدنی زیاد دارد و مردم آن رزمنده و فداکار هستند پس باید از کمیته امداد ایلام حمایت کنیم تا به اهداف پیش رو جامه عمل بپوشاند و در این راه عزم ما راسخ است تا ایلام به بالاترین جایگاه برسد و مشکل اشتغال آن در حوزه مددجویان صد در صد مرتفع شود.
وی با بیان اینکه هدف کمیته امداد در اولویت قرار گرفتن مناطق محروم برای بهره‌مندی از زمینه‌های اشتغال است که در این راه باز انتظار می‌رود بانک‌ها مثل قبل با پرداخت تسهیلات همراهی کنند تا با ایجاد اشتغال کار احیاگری را تکرار کرد و بدین وسیله جوانان روی پای خود بایستند چون که خانواده‌های تحت حمایت پشتکار و همت خود را نشان داده و حال وظیفه ما به جای مانع‌تراشی حمایت واقعی از آنان است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به دیدار سال گذشته کمیته امداد با استاندار ایلام گفت: سال گذشته دو درخواست از استاندار ایلام داشتیم یکی اشتغال مددجویان بود که نیاز به حمایت بیشتر مرکز و استانداری ایلام است و دومی مسکن است که در صورت تخصیص زمین در استان، مرکز بودجه را جهت ساخت‌وساز تأمین می‌کند که البته بر اساس تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و سپاه پاسداران وظیفه ساخت‌وساز بر عهده‌ی سپاه و تأمین بودجه بر عهده کمیته امداد است.

فتاح افزود: پیشرفت در روند اعطای مسکن به مددجویان وجود داشته است که اگر چنین پیش برود یقیناً تا سه سال آینده پرونده مسکن مددجویان و حتی تعمیرات در حوزه شهری و روستایی مختومه خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه آنچه از اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فهمیده می‌شود که کارآفرینان کمیته آمادگی دارند به جز ایجاد شغل موجب اشتغال چند نفر دیگر نیز شوند، تصریح کرد: با توجه به ماه ضیافت الهی به دنبال پیاده‌سازی سیره علی (ع) باشیم و از فقرا دستگیری شود. هرچند فلسفه امداد هم همین است.

وی ضمن تأکید بر این موضوع که آمار مددجویان باید در سال 95 به حداقل برسد، خاطرنشان کرد: کمیته امداد از حالت سنتی خارج‌شده و دارای تیمی فنی و حرفه‌ای‌ است و با دولت و مجلس همراهی کرده و می‌کند و امیدوار است بتواند قلب رهبر معظم انقلاب را با خودکفا کردن فقرا شاد کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار