«زیر سایه قرآن»، عنوان برنامه‌ای است که همزمان با ماه مبارک رمضان به همت فرهنگسرای قرآن و عترت در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۴۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 13 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت با اشاره به این مطلب گفت: نونهالان، کودکان و نوجوانان با ثبت‌نام در مساجد در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند و این ویژه برنامه با محوریت امام جماعت مساجد برگزار می‌شود.

محمد حسین جمال‌زاده اظهار کرد: در ویژه برنامه «زیر سایه قرآن» که با محوریت حفظ سوره‌های کوتاه جزء 30 قرآن صورت می‌گیرد؛ شرکت کنندگان کودک و نوجوان در بازه زمانی 2 یا 3 هفته به صورت مسابقه، سوره‌های حفظ شده را در محضر امام جماعت قرائت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه در 150 مسجد در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) جوایز نفیسی به برترین‌های این برنامه اعطا می‌شود.

مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت در ادامه از برگزاری ویژه برنامه «عطر معرفت» در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: «عطر معرفت» عنوان برنامه‌ای است که همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، همراه با مشاوره‌های دینی و پاسخگویی به سوالات دینی در بوستان‌های سطح شهر مشهد در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در این ویژه برنامه، مبلغان، روحانیان و کارشناسان مذهبی در بوستان‌هایی از جمله، کوهسنگی، حجاب، کمپ غدیر، نیلوفر آبی و پارک خورشید حضور می‌یابند و به سوالات و شبهات دینی مخاطبان حاضر در این بوستان‌ها پاسخ می‌دهند.

منبع: پايگاه اطلاع رساني شهرداري مشهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار