معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به نقش و جایگاه مدیران مدارس در توسعه آموزش گفت: مدارس باید اتاق فکر آموزش و پرورش باشند.
کد خبر: ۲۳۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 29 May 2016

به گزارش تابناک یزد،علی دهقان بهابادی  در همایش مدیران مدارس شهرستان بهاباد بر توجه مدیران به استعدادیابی دینی، اجتماعی، کلامی و قضایی دانش آموزان تاکید کرد و گفت:

فلسفه تشکیل اتاق فکر در آموزش و پرورش فراهم کردن پشتوانه خاص علمی و استفاده از فکر و اندیشه نخبگان پژوهشی، اهل قلم و معلمان و دانش آموزان متفکر و صاحب نظر برای اجرای برنامه‌های کیفی آموزشی و پرورشی است.
وی با بیان اینکه فرهنگیان باید در راهی قدم بردارند که راه پیشرفت آموزش و پرورش باشد تصریح کرد: اگر جامعه‌ای نشاط نداشته باشد به جایی نخواهیم رسید از این رو با همدلی، همزبانی و فضای مشارکتی، جوی با نشاط ایجاد خواهیم کرد.
دهقان اظهار داشـت: از هر طرح و اندیشه ای که بتواند آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برساند استقبال می کنیم.
به گفته وی کلید تحرک، توسعه، پیشرفت، اقتدار و افتخار ایران در دست آموزش و پرورش است.
وی مدیران، معلمان و آموزگاران مدارس را که در خط مقدم تعلیم و تربیت قرار دارند به مشارکت هر چه بیشتر برای اجرای مناسب تر دستگاه تعلیم و تربیت فراخواند و گفت: همکاران شاغل در مدارس نقطه نظرات، پیشنهادات و تجربیات ارزشمند خود را بعنوان اتاق فکر به اشتراک بگذارند.
معاونان اداره کل آموش و پرورش یزد و هیات اعزامی به شهرستان بهاباد در بدو ورود به این منطقه در منرل شهید فتاح صالحی حاضر و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از ایثار و فداکاری این شهید فرهنگی تجلیل به عمل آوردند.
همچنین همایش معلمان بخش آسفیج بهاباد برگزار و مسائل و مشکلات و ظرفیت های این بخش مورد بحث و بررسی قرارگرفت و از زحمات معلمان مدارس بخش تقدیر به عمل آمد.
درادامه این بازدید شورای اداری کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهاباد تشکیل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان وضعیت آموزشی ، پرورشی ، فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش شهرستان بهاباد را تشریح کرد.
همچنین معاونین مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه سفر دو روزه خود به شهرستان بهاباد با فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهر دیدار و درمورد مسائل مختلف آموزش و پرورش این شهرستان گفتگو کردند .
در این دیدار لوح تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش به پاس تلاش و همراهی های فرماندار برای توسعه آموزش و پرورش در شهرستان بهاباد به وی اهدا و از وی تجلیل به عمل آمد .
مدیران مدارس شهرستان بهاباد نیز درنشست مشترکی با معاونین مدیرکل آموزش و پرورش به طرح دیدگاهها ، نقطه نظرات ، مسائل و مشکلات مدارس این شهرستان پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را برای بهره مندی از ظرفیت حداکثری مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی شهرستان ارائه کردند .
در نشست مدیران مدارس شهرستان بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی از چهار پیشکسوت فرهنگی این شهرستان تقدیر شد و به پاس زحمات یکی از پیشکسوتان فقید فرهنگی مرحوم حاج علی اصغر گرانمایه از خانواده این فقید سعید نیز تجلیل شد .
بررسی وضعیت هنرستان کشاورزی ، ظرفیت های اردوگاه بهاباد ، فعالیت های دارالقران ، فضاها و اماکن ورزشی ، موزه علوم طبیعی و مدارس مورد بازدید اعضای تیم اعزامی استان قرارگرفت .
شهرستان بهاباد در 200 کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار