تیم خونه به خونه مازندران آخرین دیدار رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور را با کسب تساوی خانگی در برابر داماش گیلان به پایان رساند.
کد خبر: ۲۳۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵ 16 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و داماش گیلان در چارچوب هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک باشگاههای کشور درحضور حدود هزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد و دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دو تیم نیمه نخست این مسابقه را بدون گل به پایان بردند ولی در نیمه دوم با این که خونه به خونه مازندران بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت ، اما تیم میهمان که پیش از این دیدار به رقابت های لیگ دسته دو سقوط کرده بود ، توانست توسط 'محمد رستمی 'روی ضربه پنالتی تک گل خود را وارد دروازه تیم میزبان کند.
پس از گل نخست مسابقه، بازیکنان تیم خونه به خونه با حمایت اندک تماشاچیان خودی توسط ' منصور تنهایی' که در نیمه دوم به زمین آمد در دقیقه 78 گل مساوی را در دروازه حریف بکارند .
شاگردان ' حسین رحمانی ' در تیم خونه به خونه که پس از اخراج اکبر میثاقیان در هفته بیست و هشتم و آمدن حمید درخشان رنگ پیروزی را ندیده بودند ، امروز هم به نتیجه مساوی رضایت دادند تا خاطرات خوش پیروزی برایشان تنها رنگ خاطرات بودن با سرمربی مشهدی را تداعی کند.
خونه به خونه با این تساوی 58 امتیازی شد و با 2 اختلاف امتیاز نسبت به تیم سوم و قرار گرفتن در رده پنجم جدول از صعود به لیگ برتر بازماند.
علی کریمی ، اسطوره باشگاه پرسپولیس و مشاور فنی مدیرعامل تیم خونه به خونه امروز به همراه مالک باشگاه از جایگاه ویژه ورزشگاه هفت تیر بابل بازی با داماش گیلان را از نزدیک تماشا کرد.
تیم نساجی مازندران هم در دیداری بیرون از خانه با نتیجه یک بر صفر برابر تیم خیبرخرم آباد پیروز شد وبا 53 امتیاز وقرارگرفتن در رده هشتم جدول لیگ را به پایان رساند.
خونه به خونه به همراه نساجی دو تیم مازندرانی هستند که در لیگ دسته یک برای صعود به لیگ برتر تلاش و هزینه های زیادی کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار