کد خبر: ۲۳۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 16 May 2016

به گزارش تابناک یزد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اینکه تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد(ره) یک هزار و ۶۳۹ یتیم است، گفت: در سال گذشته مبلغی بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال توسط حامیان به حساب ایتام واریز شد.


محسن علیزاده اظهار داشت: طرح اکرام طرحی است که به واسطه آن خیرین نیکوکار می‌توانند کفالت مادی و معنوی یک یا چند یتیم را قبول کنند.

علیزاده در ارتباط با تعداد ایتامی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد قرار دارند،  خاطرنشان کرد: تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد که دارای حامی طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد است، یک هزار و 639 یتیم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد حضور و مشارکت مردم استان یزد در این طرح و حمایت از ایتام را خوب توصیف کرد و ادامه داد: تعداد 13 هزار و 640 حامی نیکوکار حمایت آنان را بر عهده دارند.

علیزاده با اشار ه به اینکه کمک به ایتام در دین مبین اسلام مورد سفارش و تاکید ویژه قرار گرفته است، بیان کرد: در سال گذشته مبلغی بالغ بر 51 میلیارد ریال توسط این حامیان نیکوکار به حساب این ولینعمتان واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود: در این طرح خیرین نیکوکار می‌توانند ماهیانه حداقل مبلغ 300 هزار ریال به حساب یتیم مورد نظر خود واریز نمایند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار