رئیس بیمارستان امام خمینی ساری
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از راه‌اندازی مرکز آزمایشگاهی درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان در این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 28 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، میثاق شفیع‌زاد از راه‌اندازی مرکز آزمایشگاهی درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان در بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

وی تصریح کرد: خدمات این آزمایشگاه مربوط به پزشکان متخصصی است که در این مرکز به بیماران خدمات ارائه می‎دهند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بیان کرد: این آزمایشگاه با هدف کمک به بیماران درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان و برای کاهش مراجعات بیماران به آزمایشگاه بیمارستان در برنامه کاری قرار گرفت و فعالیتش را آغاز کرد.

این مسئول به فعالیت درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان اشاره کرد و یادآور شد: در این مرکز درمانی پزشکان متخصص و فوق‌تخصص با تعرفه دولتی به بیماران خدمات می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: درمانگاه مرحوم مصطفویان به‌صورت صبح و عصر در حوزه‌های درمانی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، طب فیزیکی، کنترل درد و روماتولوژی به بیماران خدمات می‌دهد.

شفیع‌زاد ادامه داد: در بخش داخلی نیز بیماران می‎توانند از خدمات پزشکان دیابت، گوارش، ریه، جراحی عمومی، نفرولوژی، اورولوژی و غدد، زنان و بارداری خدمات دریافت کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با اعلام اینکه سیستم نوبت‌دهی این مرکز درمانی نیز به صورت تلفنی گویا و الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار کرد: نوبت‌‌دهی بیماران در این مرکز یک روز قبل از مراجعه انجام می‎شود.

این مسئول افزود: بیمارانی که نیاز به مراجعه به متخصص دارند و تا حدودی از وضعیت عادی خارج شدند نیز می‎توانند با مراجعه حضوری نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

شفیع‌زاد در پایان گفت: شماره تلفن‌های 71 ـ 33369970 و نیز شماره‌های31 ـ 33369912 از ساعت 12 ظهر تا 24 شب برای دریافت نوبت تلفنی اختصاص داده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار