سرمربي تيم فوتبال فولاد يزد گفت : با تساوي برابر تيم داماش گيلان به هدف خود رسيديم .
کد خبر: ۲۱۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 26 April 2016

به گزارش تابناک یزد،عبدالمجيد باقري نيا  در پايان ديدار تيم هاي فوتبال داماش گيلان و فولاد يزد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در رشت افزود : كسب نتيجه مساوي در رشت و برابر تيم داماش براي ما نتيجه قابل قبولي بود كه به اين هدف خود رسيديم اما نيم نگاهي نيز به كسب پيروزي داشتيم ولي به هر صورت نتيجه مساوي نيز براي ما راضي كننده بود .

وي اظهار كرد : در ديدار برابر داماش گيلان بازيكنان تيم فوتبال فولاد يزد به خوبي فشار نيمه اول را تحمل كردند و در نيمه دوم نيز توانستند يك بازي متعادلي را با اين تيم به نمايش بگذارند و اين در حالي است كه در اين بازي نيمكت ما به دليل مصدوميت و محروميت چند بازيكن خالي بود .
وي ادامه داد : البته ما تيم داماش گيلان را آناليز كرده بوديم و روي نقاط قوت اين تيم كار كرديم كه خوشبختانه بازيكنان تيم فولاد يزد نيز در اين ديدار به خوبي دستورات كادر فني را در زمين بازي پياده كردند و پيش بيني هاي ما درست درآمد .
سرمربي تيم فوتبال فولاد يزد ادامه داد : با كسب اين نتيجه مساوي ، وضعيت ما در جدول بهتر مي شود و شانس بقاي ما در ليگ دسته اول افزايش يافته و به طور حتم در رقابت هاي ليگ دسته اول خواهيم ماند .
تيم هاي فوتبال داماش گيلان و فولاد يزد عصر دوشنبه در هفته سي و پنجم رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهيد عضدي شهرستان رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر رو در روي هم قرار گرفتند كه اين ديدار در نهايت با نتيجه مساوي بدون گل خاتمه يافت .
پيش از اين مسابقه و تا پايان هفته سي و چهارم رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول كشور، تيم هاي فوتبال فولاد يزد و داماش گيلان با كسب 34 امتياز و به دليل تفاضل گل به ترتيب در مكان هاي هيجدهم و نوزدهم جدول رده بندي قرار داشتند .
در رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول قهرماني باشگاه هاي كشور جام آزادگان، 20 تيم حضور دارند كه به صورت دوره اي و رفت و برگشت در يك گروه با هم به رقابت مي پردازند كه در نهايت پنج تيم انتهاي جدول از رقابت هاي ليگ دسته اول سقوط مي كنند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار