لحظاتی پیش روی داد؛
به گزارش تابناک سمنان،دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری مهدیشهر از انفجار منزل مسکونی بر اثر نشست گاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این سانحه چهار نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۲۱۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 12 April 2016

عزیز صفایی ضمن اشاره به اینکه صبح سه شنبه یک واحدمسکونی در مهدیشهربر اثر نشست گاز تخریب شد، ابراز داشت: در این حادثه یک واحد مسکونی دو طبقه در منطقه طالب آباد رخ داده است.

وی افزود: این حادثه که بر اثر نشت گاز و حوالی ساعت ۱۰صبح سه شنبه رخ داد به میزانی بود که منازل همجوار را نیز دچار تخریب کرد اما خوشبختانه این انفجار تلفات جانی نداشت ولی حال عمومی بانوی سالمند یکی از منازل همجوار وخیم گزارش شده است.

دبیرمدیریت بحران فرمانداری مهدیشهر همچنین گفت: در این حادثه دو طبقه منزل مسکونی تا ۷۰درصد تخریب شد و به منازل مجاور آسیب هایی جدی وارد شد.

صفایی با اشاره به فرارسیدن فصل بهار و جمع آوری لوازم گرمایش در منازل، گفت: در آستانه بهار و گرم شدن دمای هوا بسیاری از خانواده ها نسبت به جمع آوری وسایل گرمایشی خود از منازل مسکونی اقدام می کنند که در این زمینه نیز بستن کامل شیر گاز، استفاده از بست های استاندارد و اطمینان از عدم خروج گاز از شلنگ و لوله های گاز کی تواند از بروز حوادث جلوگیری کند.

وی افزود: رعایت نکات ایمنی در مواجهه با وسایل گازسوز شهری بسیار الزامی است و خانواده ها می بایست در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار