دو هزار و 312 برنامه به مناسبت هفته زن در خوزستان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۲۰۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 30 March 2016
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از 11 تا 17 فروردین، دو هزار و 312 برنامه در این استان تدارک دیده شده است.

سیده فرانک موسوی افزود: برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در روز 11 فروردین ماه ساعت سه بعداز ظهر در حرم علی بن مهزیار اهوازی و همچنین در ساعت 8:30 دقیقه صبح روز 16 فروردین ماه در حسینیه ثار ا... از جمله این برنامه ها است.

وی در خصوص اهداف بزرگداشت هفته زن گفت: افزایش معرفت و ارتقای سطح فرهنگی زنان و آحاد جامعه نسبت به ابعاد وجودی حضرت زهرا (س)، و شخصیت، حقوق و جایگاه زن در فرهنگ اسلام، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، اصلاح نگرش های مغایر اسلام و مناسبات رفتاری در خانواده و جامعه نسبت به زن از جمله این اهداف است.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان افزود: ارائه الگو از زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین جایگاه و حقوق زن و خانواده در اسلام از جمله رویکردهای محتوایی و انعکاس دستاوردهای حوزه زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی جامعه زنان و تجلیل از زنان موفق و مادران نمونه از جمله اهداف گرامیداشت این هفته است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار