مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفت: در سالجاری افزون بر 16 هزار زائر یزدی از مناطق مختلف عملیاتی دفاع مقدس دیدن کردند.
کد خبر: ۱۹۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 10 March 2016
به گزارش تابناک یزد، سرهنگ حبیب الله سیف الدینی افزود: از این تعداد 11 هزار نفر را دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه یزد و شهرستان ها تشکیل داد و بقیه نیز از دانشجویان و سایر قشرهای مردم بودند .
وی ادامه داد: این افراد در قالب کاروان های راهیان نور به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی دهلاویه ، هویزه ، شلمچه ، شهدای رمضان ، حوزه دفاع مقدس خرمشهر و شهدای اروند بازدید کردند .
این مسئول خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در کاروان های راهیان نور یک شب را در نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی حضور پیدا کردند که این برنامه با جذابیت خاصی که دارد روزهای آغازین دفاع مقدس و تهاجم لشکریان بعثی عراق به خرمشهر عزیز را به تصویر می کشد .
سیف الدینی گفت: اعزام قشر های مختلف مردم استان یزد از 25 اسفندماه نیز در قالب این کاروان ها برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور با حضور راویان دفاع مقدس آغاز می شود .
وی افزود: افراد علاقمند و خانواده ها می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در سطح استان یزد به نواحی مختلف بسیج و پایگاه های مقاومت مراجعه کنند .
به گزارش ایرنا یزد،استان یزد دارای 300 هزار بسیجی ، 190 هزار دانش آموز و 100 هزار دانشجو است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار