رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان از کاهش قیمت انواع میوه در میدان تره‌بار استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 07 March 2016
سید مرتضی هاشمی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته قیمت برخی از میوه‌ها در میدان تره‌بار کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بیشترین کاهش قیمت انجام شده در زمینه پیاز است، گفت: قیمت پیاز از 3 هزار تومان در هفته گذشته به یک هزار و 800 تومان در هفته جاری رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان با بیان اینکه روزانه 30 تن پیاز وارد زنجان می‌شود، تصریح کرد: از روزهای گذشته پیاز از هند و ارمنستان وارد تهران شده و همین امر موجب کاهش شدید قیمت پیاز شده است.

هاشمی در ادامه قیمت سیب قرمز را 2 هزار و 300 تومان اعلام کرد و گفت: همچنین قیمت سیب زرد ممتاز نیز 2 هزار و 500 تومان است.

وی همچنین قیمت پرتقال تامسون بزرگ  را 2 هزار و 500 تومان و پرتقال متوسط را 2 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت روز پرتقال خونی 3 هزار تومان و پرتقال خونی متوسط نیز 2 هزار و 300 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت لیمو شیرین در زنجان 3 هزار و 200 تومان و قیمت انگور نیز 2 هزار و 400 تومان است، بیان کرد: همچنین قیمت کیوی نیز 3 هزار و 300 و قیمت موز 3 هزار و 800 تومان است.

هاشمی در ادامه با اشاره افت قیمت گوجه‌فرنگی اظهار کرد: قیمت این محصول در نتیجه افزایش محصول به یک هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت روز خیار یک هزار و 600 تومان است، گفت: قیمت روز سبزی تازه یک هزار و 600 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان با اشاره به کاهش قیمت 10 تا 40 درصدی برخی از کالاها اضافه کرد: طی روزهای گذشته قیمت پیاز، گوجه فرنگی، خیار گلخانه‌ای کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: پیش‌‎بینی می‌شود با توجه به نزدیک به ایام عید میزان قیمت‌ها بیشتر از این کاهش پیدا کند.

هاشمی همچنین به ذخیره‌سازی میوه شب عید نیز اشاره کرد و گفت: توزیع میوه شب عید از 21 اسفند ماه آغاز خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار