معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: چاپ و انتشار کتاب مصداق بارز آزادی فکر و اندیشه است که تنوع و کمیت مجوز‌های صادر شده برای واحد‌های انتشاراتی در کشور در طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، تنها یک شاهد بر این ادعا است.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ 12 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا کلانترمهرجردی امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه) در مراسم رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب چاپ شده در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان و در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه ششمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر هر معلم و استادی در حداقل زمان می‌تواند مجوز واحد نشر دریافت کند و این امر نمونه بارزی از اهتمام به حوزه اندیشه و نشر در جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز در جهاددانشگاهی در کنار خدمت نشر باید به مسئله مطالعه توجه شود. باید روش‌های نوین در امر مطالعه، شناسایی و ترویج داده شود و جهاددانشگاهی در دوره جدید با تغییر در عنوان سازمان انتشارات به سازمان ترویج مطالعه و نشر، این آمادگی را در تعامل با دانشگاه‌ها در خود مهیا کرده است.

کلانترمهرجردی افزود: از جمله ابتکاراتی که می‌تواند در حوزه نشر جهاد بدان توجه شود این است که از نویسندگان و اساتید همکار خواسته شود در کنار ارائه اثر خود، پیوست روش مطالعه نیز به اثر خود اضافه کنند؛ این موضوع در امر ترویج درست مطالعه یک اثر و شناسایی و مطالعه سایر آثار از پیش و یا پس از اثر کارساز خواهد بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار