پیش‌بینی مشارکت ۶۵ درصدی:
تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه بیش از ۳۸۰ هزار قمی رای خود را به صندوق انداخته‌اند. پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم بیش از 65 درصد باشد.
کد خبر: ۱۸۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 26 February 2016
به گزارش تابناک قم، فرماندار قم با اشاره به اینکه612 شعبه اخذ رای آرای مردم را جمع می‌کند، اظهار داشت: تا ساعت 19 و 30 دقیقه بیش از 380 هزار قمی رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

رضا سیار افزود: در این دوره از انتخابات 768 هزار و 730 نفر آرای خود را برای انتخاب 1 نماینده مجلس خبرگان و 3 نماینده مجلس شورای اسلامی به صندوق می‌اندازند.

وی با تاکید براینکه تا این لحظه هیچ گزارش تخلفی اعلام نشده است گفت: پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم بیش از 65 درصد باشد.

فعالیت سامانه گزارش تخلفات انتخاباتی تا اعلام نتایج قطعی 

محسن بهشتی رئیس هیات بازرسی انتخابات استان قم نیز با بیان اینکه سامانه گزارش های مردمی از تخلفات احتمالی انتخابات، تا زمان اعلام قطعی نتایج انتخابات فعال است افزود: مردم فهیم استان قم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جریان انتخابات، مراتب را با پیامک به شماره 3000618 اطلاع دهند. 

وی با بیان اینکه از آغاز رای گیری تا کنون هیچ گونه تخلف انتخاباتی گزارش نشده است، اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای همچنان ادامه دارد و روند برگزاری انتخابات در تمامی شعبه های اخذ رای به خوبی در حال اجراست. 

بهشتی با اشاره به روند تشکیل هیات های بازرسی استان و شهرستان، خاطرنشان کرد: در انتخابات امروز، به ازای تمامی 612 صندوق اخذ رای در استان قم یک بازرس مشخص شده است. 

وی در پایان با بیان اینکه کمیته های بازرسی در پنج بخش استان و نواحی چهار گانه شهر قم تشکیل شده و با قوت مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: بحث نظارت و بازرسی برای صیانت از آرای مردم بسیار پررنگ تر از انتخابات های گذشته دیده شده است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار