دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از یک هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان شناسایی شده که از این تعداد تاکنون ۶۷۷ حلقه مسدود شده است.
کد خبر: ۱۸۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 22 February 2016
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از یک هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان شناسایی شده که از این تعداد تاکنون ۶۷۷ حلقه مسدود شده است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی دادگستری؛ مجتبی ملکی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی  و منابع طبیعی استان کرمانشاه، اظهار داشت: جلسه این شورا هر ماهه با حضور تمامی اعضا برگزار می شود.

ملکی افزود: هدف از برگزاری این جلسات  رسیدگی به تغییر کاربری های غیر مجاز از قبیل چاهها، خانه باغ ها و ... است که با حضور دستگاه ها و نهادهای مرتبط مورد بررسی قرار می گیرند.

مدعی العموم کرمانشاه خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ چاه غیر مجاز شناسایی که از این تعداد تاکنون ۶۷۷ حلقه مسدود شده است که بر آنیم تا پایان سال باقی چاهها را نیز مسدود کنیم.

این مقام قضائی انشعاب غیر مجاز برق و گاز  را برای تالار باغ ها و ویلاها به ترتیب ۱۸۰ و ۲۰۰ مورد عنوان کرد که همگی آنها قطع شده اند.

ملکی یادآور شد: دستگاه قضائی با همراهی دیگر نهادها عزم خود را بر آن قرار داده است که تمامی تخلفاتی که در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفته است رسیدگی و تا حصول نتیجه لازم پیگیری کند.

وی تصریح کرد: در این مسیر بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد حقیقی و حقوقی در هر مقام و مسندی که باشند برخورد بدون اغماض صورت خواهد داد و در این راه از همه کسانی که از این گونه تخلفات آگاهی دارند خواست که با دستگاه قضائی همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار