کد خبر: ۱۸۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 17 February 2016

به گزارش تابناک یزد،چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری (نظارت و هماهنگی) سما استان یزد با حضور اعضا در مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد برگزار شد. در این جلسه با راه‌اندازی مدارس سما در شهر تفت موافقت شد.

 رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد در این جلسه برگزاری منظم جلسات شورا را گامی مهم در دستیابی به اهداف شورا ورسالت سازمان سما برشمرد و با ارائه گزارشی دقیق از وضعیت کمی و کیفی مدارس و آموزشکده سما استان یزد به بیان وضعیت مالی مرکز آموزشی و فرهنگی سما این استان از سال 1392 لغایت 1394 پرداخت.

محمدرضا رحیمی، رشد جذب دانش آموز و دانشجو و بالا رفتن آمار مخاطبان سمایی، تاسیس موسسه زبان، موسسه مشاوره، موسسه قرآن و عترت، کانون فرهنگی و هنری، هوشمندسازی کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی، رویکرد کیفی‌سازی آموزش در مدارس، نوسازی مرکز، تشکیل کارگروه‌های تخصصی در پایه های تحصیلی مختلف و... را از اهم فعالیت‌های سما یزد از سال 92 تا 94 عنوان کرد.

دکتر محمدرضا اسلامی رییس شورای سیاستگذاری سما استان یزد هم با قدردانی از زحمات معاونت سما یزد، تلاش در راستای برندسازی سما در استان، نظم و انضباط اداری مالی، جذب بیشتر دانش آموز و دانشجو در راستای پرکردن صندلی های خالی مدارس و آموزشکده را از خانواده سما یزد خواستار شد.

اسلامی ارائه خدمات وپشتیبانی های لازم در راستای توسعه و کیفی سازی آموزش و تاسیس مدارس سما در تفت و دیگر شهرستان‌های استان را از وظایف و رسالت‌های دانشگاه آزاد، سما یزد و شورای سیاستگذاری سما استان برشمرد.

در ادامه با بررسی دستور کار جلسه مبنی بر تاسیس مدارس سما در شهرستان تفت، محمدرضا جواهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به ارائه توضیحات و بیان امکانات و پتانسیل این واحد و شهرستان تفت برای تاسیس مدارس سما پرداخت.

این موضوع با بررسی و تبادل نظر مورد موافقت تمامی اعضای شورا قرار گرفت.

دکتر احمد شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز با استقبال از تاسیس مدارس سما در شهرستان تفت، تاسیس آن را موجب خدمات رسانی به عموم مردم و کمک به آموزش و پرورش در راستای توسعه و تعمیق تعلیم و تربیت و عمل به رسالت دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما برشمرد.

وی ادامه داد: «با تاسیس مدارس سما در شهرستان تفت، مشکل مردم این شهر در راستای حضور فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی و برخورداری از برنامه های آموزشی و فوق برنامه ویژه حل خواهد شد و این امر کمک شایانی به خانواده دانش آموزان و اداره آموزش و پرورش است.»

شیرزاد جدیت و تلاش در راستای ارائه خدمات شایسته به دانش آموزان تفت با تاسیس مدارس سما را از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی یزد وتفت و سما یزد خواستار شد.

بررسی بخشنامه سازمان مرکزی سما با موضوع ارتقای برند سما از دیگر موضوعاتی بود که دراین جلسه به تبادل نظر در رابطه با آن پرداخته شد و مقرر شد با توجه به موضوع مدنظر، کمیته‌ها تشکیل و موضوعات آن به‌صورت جدی بویژه در جلسات انجمن اولیاء و مربیان مطرح و پیگیری شود و برای هریک از جلسات این انجمن، از صاحبنظران در رابطه با عنوان‌های کمیته‌ها دعوت به عمل آید.

بررسی و تصویب تغییر سمت چندنفر از کارکنان سما یزد، تعطیلی پنجشنبه ها و حق تخصصص کارکنان از دیگر دستورات جلسه این نوبت از شورا بود.

آنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار