موسیقی فجر ۳۱ در آینه مهر
تولیدکنندگان آلبوم موسیقی «سِیر» بعد ۱۴ سال از تولید این آلبوم پرطرفدار در پنجمین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت این اثر را با همراهی ارکستر سمفونیک تهران برگزار کردند.
کد خبر: ۱۸۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 15 February 2016
تولیدکنندگان آلبوم موسیقی «سِیر» بعد ۱۴ سال از تولید این آلبوم پرطرفدار در پنجمین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت این اثر را با همراهی ارکستر سمفونیک تهران برگزار کردند.

مسعود شعاری و کریستف رضاعی تولیدکنندگان آلبوم پرطرفدار «سیر» بعد ۱۴ سال از تولید این اثر در پنجمین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر  کنسرت این آلبوم را به رهبری ارکستر بردیا کیارس و همراهی نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت برگزار کردند.

در این کنسرت که یکشنبه ۲۵ بهمن با استقبال تماشاگران برگزار شد، مسعود شعاری و کریستف رضاعی خالقان آلبوم «سیر» که چهارده سال پیش با همنوازی سه ساز سه تار، گیتار الکتریک و تبلا و همراهی ارکستری زهی این اثر را به مخاطبان ارائه داده بودند، این بار با همراهی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس قطعاتی از این آلبوم موفق و تاثیرگذار را برای اولین بار به شکل زنده اجرا کردند.

غیر از قطعات یاد شده آثاری نیز توسط ارکستر سمفونیک تهران با همراهی سازهای ایرانی برای اولین بار اجرا شد.

روایت دو فرهنگ موسیقایی مختلف، خاطره بازی مخاطبان با آثار تولید شده یک آلبوم پیشرو، هم نوازی سازهای ایرانی با سازهای جهانی در قالبی کاملا همگون و موزون، مهارت نوازندگان به ویژه مسعود شعاری نوازنده سه تار و درشن آنند نوازنده طبلا آنچنان مخاطبان را در این سفر تغزلی همراه کرد که در پایان هر قطعه مخاطبان بیشتر از زمان معمول گروه را تشویق می کردند.

«سیر» به آهنگسازی مسعود شعاری، «صلح» به آهنگسازی مسعود شعاری و تنظیم کریستف رضاعی، «حضور» به آهنگسازی مسعود شعاری و تنظیم کریستف رضاعی، «آنسوی سخن» به آهنگسازی سینا شعاری، «شور عشق» به آهنگسازی مسعود شعاری و تنظیم کریستف رضاعی، «تصنیف» به آهنگسازی و تنظیم کریستف رضاعی، «دایره» به آهنگسازی و تنظیم کریستف رضاعی، «لالایی» به آهنگسازی و تنظیم کریستف رضاعی آثاری بودند که در این کنسرت اجرا شد.

مسعود شعاری آهنگساز و نوازنده سه تار، کریستف رضاعی آهنگساز، بردیا کیارس رهبر ارکستر، آرش قلی پور تنبک، سینا شعاری بربت، گیتار، نیما جوزی نی و درشن آنند طبلا گروه اجرایی کنسرت سیر بودند که این بار با همراهی ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری علی رهبری برنامه خود را به مخاطبان ارائه دادند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر حمیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
اسم درست نوازنده تنبک آرین قلی پور هست نه آرش قلی پور همچنین اهل رشت هستند ایشون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار