فرماندار ابرکوه از نادیده گرفته شدن دستاوردهای برجام انتقاد کرد و گفت: برخی، تلاش‌های صورت گرفته در این راستا را برنمی‌تابند.
کد خبر: ۱۷۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 07 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدنبی رسولی، در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه که با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی انتخابات برگزار شد با انتقاد شدید از کسانی که با داشتن امکانات، دستاوردهای برجام را برای مردم تشریح نمی‌کنند، اظهار داشت: بسیاری برجام را که به فرجام رسید بر نمی‌تابند و آن را کوچک می‌شمارند.

وی افزود: اگر تلاش دولت و حمایت رهبری نبود، این مسئله به سرانجام نمی‌رسید و کاری بزرگ صورت گرفت و به نظر من اگر این اتفاق در هر نقطه ای دیگر از جهان رخ داده بود، جشن ملی برگزار می‌شد.

رسولی گفت: به سرانجام رسیدن برجام کاری بزرگ و شروع تعاملی جدید با دنیا بود که کشورهای مدعی به خواسته‌های ما تن دادند و آنانی که دستاوردهای برجام را نمی‌بینند، شاهد بودند که باوجود اتهاماتی که به اصلاح‌طلبان می‌زدند، مردم ایران در سال 92 و به‌خوبی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و دولتی برآمده از مردم شکل گرفت.

فرماندار ابرکوه ابراز داشت: اکنون نیز مردم به‌خوبی کسانی را که از تریبون‌های خود سوء استفاده می‌کنند، تشخیص می‌دهند و دستگاه‌های اجرایی که کارهای بسیار خوبی را به‌ عنوان‌ مثال در همین شهرستان ظرف دو سال و نیم گذشته انجام داده‌اند، باید دفاع همه‌جانبه از دولت داشته باشند.

رسولی بیان کرد: صاحبان تریبون‌ها نباید کاری کنند که مردم ناراحت و ناراضی شوند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید رویکرد خدمت به مردم را در پیش‌گرفته است و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند و گفتمان انقلاب نباید دستخوش برداشت‌های سیاسی و مذهبی قرار گیرد.

فرماندار ابرکوه با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: باید تلاش کنیم اهداف امام که حفظ ارزش‌ها و توسعه کشور در تمام زمینه‌ها بود، محقق شود.

رسولی افزود: دهه فجر ماندگارترین و شکوهمندترین ایام انقلاب است که باعث ایجاد تحولاتی عمیق و گسترده در کشور شد و در حالی‌ که انقلاب‌های زیادی در دنیا به‌صورت تک‌بعدی شکل می‌گیرد، انقلاب اسلامی تمامی ابعاد کشور را تحت تأثیر قرارداد.

وی گفت: مردم ما با ساقط کردن حکومت 2500 ساله شاهنشاهی، سرنوشت خود را به دست گرفتند و طی 37 سال گذشته و با 32 انتخابات که همگی به‌واسطه اقتدار نظام بدون هیچ وقفه‌ای انجام گرفت، برای توسعه کشور در تمام زمینه‌ها تلاش کردند.

رسولی ادامه داد: در مورد انقلاب اسلامی ایران همین بس که تمام کسانی که قصد رهایی از دست استکبار را دارند، انقلاب ما را به‌ عنوان الگو قبول کرده‌اند و انقلاب اسلامی مایه فخر و مباهات مردم ما و یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

این مسئول با بیان برنامه‌های در دست اجرا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در ابرکوه گفت: در این ایام 35 طرح عمرانی در زمینه‌های مختلف و با اعتبار 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در مورد آمادگی شهرستان ابرکوه برای برگزاری انتخابات پیش رو اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در تدارکات وجود دارد باید از امکانات ادارات به بهترین نحو بهره‌برداری شود و متصدیان انتخابات و کسانی که قانون در مورد آنان منع قانونی برای فعالیت انتخاباتی تعیین کرده است، از صحبت له یا علیه کاندیداها پرهیز کنند و تنها مشوق مردم برای حضور در انتخابات باشند.

رسولی با دعوت از مردم به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات بعد از آن گفت: در دو سال گذشته ستاد دهه فجر شهرستان ابرکوه رتبه برتر را در استان به دست آورد که حاصل همدلی مردم برای برگزاری این مراسم و نشان‌دهنده علاقه قلبی مردم شهرستان به انقلاب است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار