فرماندار تهران گفت: بیش از 89 هزار تماس از سوی گردشگران با ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر شهر تهران برای اطلاع از سامانه های گردشگری انجام شده است.
کد خبر: ۱۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 30 March 2015

به گزارش ایرنا، عیسی فرهادی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر افزود: ستاد مرکزی خدمات سفر شهرستان تهران که توسط شهرداری و سازمان میراث فرهنگی تهران تشکیل شده کار ارائه خدمات به مسافرین نوروزی را برعهده دارند.

وی با اشاره به تماس های برقرارشده با این ستاد گفت: این تماس ها بیانگر حضور خانواده ها و یا گروههای گردشگری است که برای دیدن اماکن دیدنی تهران به این شهر سفر کرده اند.

معاون استاندار تهران نوروز را یکی از زیباترین اعیاد ایرانی ها دانست و تاکید کرد: آغاز فصل بهار و عید نوروز برای دیگر ملت ها نیز ارزشمند است.

وی با بیان اینکه عید نوروز در ایران کاملا رنگ اسلامی به خود گرفته است، تصریح کرد: ایجاد محبت ، صله رحم ، رفع کدورت ها و به هم نزدیک شدن دلها در این عید انجام می شود که اینها نیز سفارش اسلام است.

فرهادی با اشاره به انجام سفرهای نوروزی که در کل ایران صورت می گیرد عنوان داشت: سفر سفارش اسلام است و ایرانیان به این سفارش اسلام در ایام نوروز به خوبی عمل می کنند.

فرماندار تهران با اشاره به فعالیت دستگاههای مختلفی نظیر هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاههای خدماتی در ستاد سفرهای نوروزی گفت: امسال این ستاد فعالیت های بسیار خوبی تاکنون انجام داده است.

معاون استاندار تهران نوروز سال 94 را دارای 2 ویژگی افزایش میزان بارندگی و نداشتن حادثه دلخراش برای مردم در تهران دانست و گفت: انشاالله در ایام باقی مانده، سفرها به خوبی و خوشی پایان یابد و خاطره خوبی برای مردم برجای بگذارد.

فرهادی به بازدید گردشگران خارجی بویژه اروپایی از تهران و برج میلاد اشاره کرد و گفت: غذاهای محلی و صنایع دستی با تخفیف 30 تا 75 درصد ارائه شده که مورد توجه گردشگران نیز قرار گرفته است .

سامانه 09629 آماده پاسخگویی به گردشگران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار