عضو هیات مدیره تشکل "پیام‌آوران اردیبهشت" از تشکیل حلقه انسانی اطراف تالاب هشیلان به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 25 January 2016
عضو هیات مدیره تشکل "پیام‌آوران اردیبهشت" از تشکیل حلقه انسانی اطراف تالاب هشیلان به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها خبر داد.

زهرا سادات میرمعینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با اشاره به نزدیک شدن روزجهانی تالاب‌ها اظهار کرد: به همین مناسبت با همکاری مردم و سایر NGOهای محیط زیستی، روز جمعه (9 بهمن) زنجیره انسانی نمادینی اطراف تالاب هشیلان ایجاد خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، حدود 100 نفر در تشکیل این زنجیره مشارکت داشته باشند.

عضو هیات مدیره تشکل پیام‌آوران اردیبهشت هدف از این اقدام نمادین را فرهنگ‌سازی برای حفظ تالاب هشیلان عنوان کرد و یادآور شد: این تالاب تابستان دچار خشکسالی شد و بارندگی‌های پاییز و زمستان فقط بخشی از این خشکسالی را جبران کرد.

میرمعینی از ویژگی‌های منحصر به فرد این تالاب حدود 500 هکتاری هم یاد کرد و افزود: نباید اجازه دهیم تالاب هشیلان از بین برود.

وی همچنین از پاکسازی تالاب هشیلان در همان روز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این برنامه با همکاری مردم زباله‌هایی که در محدوده تالاب رها شده را جمع خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره تشکل پیام‌آوران اردیبهشت تصریح کرد:همچنین از حدود یک ماه و نیم قبل دان‌خوری‌هایی برای پرندگان در تالاب هشیلان وصل کردیم که پرندگان خصوصا آنهایی که مهاجر هستند بتوانند از آن تغذیه کنند که این دان‌خوری‌ها را نیز پر خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار