کد خبر: ۱۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 27 March 2015
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا همیانی با اشاره به کارنامه موفق پلیس راهور نیروی انتظامی شرق استان تهران در هفته نخست تعطیلات نوروزی اظهار داشت: مأموران پلیس راهور با تلاش شبانه روزی و حضور مداوم در جاده های مختلف شرق استان تهران تلاش بسیاری را برای تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی انجام دادند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران افزود: جاده های شرق استان تهران به عنوان یکی از جاده های پرتردد کشور  در ایام نوروز بوده و به همین خاطر پلیس راهور با جدیت به خدمت رسانی به مسافران نوروزی می پردازد.

حضور ۲۰ بازرس نامحسوس کنترل ترافیک در جاده های شرق استان

وی با اشاره به فعالیت پنجاه هزار همیار پلیس در سطح شهرستان های شرق استان تهران در ایام تعطیلات نوروزی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته و برگزاری جلسات آموزشی، بیش از پنجاه هزار همیار پلیس به عنوان بازوی پلیس در جاده ها، مقررات راهنمایی و رانندگی را به خانواده ها گوشزد می کنند.

این مسئول اضافه کرد: پلیس راهور به منظور ایجاد یک سفر ایمن برای تمامی مسافران نوروزی در جاده ها به صورت شبانه روزی مستقر بوده و با متخلفان و خاطیان از قوانین طبق قانون برخورد لازم را انجام می دهد.

توزیع ۱۰۰ هزار بروشور و سی دی جاده های شرق استان تهران

وی با اشاره به استفاده از ۲۰ بازرس غیرمحسوس کنترل ترافیک در جاده های شرق استان تهران عنوان کرد: علاوه بر استفاده از پنجاه هزار همیار پلیس در ایام نوروز، بیش از ۲۰ نفر از بازرسان نامحسوس کنترل ترافیک در جاده های مختلف شرق استان تهران مستقرهستند.

سرهنگ همیانی بیان داشت: در زمینه آموزشی و فرهنگی نیز کارهای مهم و قابل توجهی پیش از ایام نوروز در سطح شهرستان های شرق استان تهران برگزار شد به طوری که کلاس های آموزشی برای رانندگان و کارکنان حمل و نقل عمومی برگزار و بیش از ۱۰۰ هزار بروشور و سی دی و ۹۰۰ بنر و لمپست آموزشی در نقاط مختلف شرق استان نصب گردید.

نصب هشت دستگاه دوربین کنترل سرعت در شرق استان تهران

وی با اشاره به راه اندازی کانکس های نوروزی به منظور توزیع بروشور و اقلام فرهنگی در جاده های شرق استان تهران گفت: بیش از شش کانکس نوروزی در جاده های مختلف شرق استان تهران برای توزیع بروشور و سی دی و انجام فعالیت های نوروزی مستقر شده اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران اظهار داشت: همچنین برای برخورد با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جاده ها، بیش از هشت دستگاه دوربین کنترل سرعت در جاده های شرق استان تهران نصب شده است.

اعمال قانون ۱۵۴۶۲ مورد تخلف در شرق استان تهران

وی با اشاره به جریمه رانندگان متخلف طبق قانون تأکید کرد: بر اساس آمارهای دریافتی بیش از ۱۵۴۶۲مورد راننده متخلف در جاده های شرق استان تهران اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران افزود: بر همین اساس در ایام نوروزی بیش از ۳۹۳ دستگاه خودرو و ۲۴۶ دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مسئول با اشاره به کاهش ده درصدی آمار فوتی در ایام نوروز ۹۴ یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ده درصد آمار فوتی در جاده های منتهی به شرق استان تهران کاهش یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار