هفته گذشته آمار حوادث اعلام شده به ایستگاه آتش‌نشانی شهر کهریزک، گوی سبقت را از هفته‌های گذشته ربود.
کد خبر: ۱۵۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 04 January 2016
وحید فروغی اظهار داشت: هفته گذشته آمار حوادث اعلام شده به ایستگاه آتش‌نشانی شهر کهریزک، گوی سبقت را از هفته‌های گذشته ربود.

مسئول آتش‌نشانی کهریزک با تشریح جزییات این خبر گفت: حادثه‌ای مبنی بر قفل شدن در اتاق و محبوس شدن دختر بچه سه‌ساله به ایستگاه اعلام شد. ماموران ایستگاه یک آتش‌نشانی با مراجعه به نشانی مذکور متوجه می‌شوند که درب اصلی آپارتمان از داخل قفل شده است و دختربچه سه‌ساله در حال گریه کردن است که بلافاصله با قرار دادن نردبان و ورود از طریق پنجره به داخل ساختمان، قفل درب را باز و دختر بچه به خانواده‌اش تحویل دادند.

وی در ادامه از اعلام پیام یکی از شهروندان به دلیل محبوس شدن در آسانسور خبر داد و گفت: خانم جوانی که در آسانسور منزل مسکونی خود واقع در شهرک پیام محبوس شده بود با عملیات نیروهای آتش‌نشانی از آسانسور خارج شد.

مسئول آتش‌نشانی کهریزک در پایان به یکی دیگر از حوادث هفته اخیر اشاره کرد و گفت: در این حادثه، به جای اعزام نیروهای آتش‌نشانی فردی که یک حلقه انگشتر در دستش گیر کرده بود به ایستگاه شماره یک آتش نشانی مراجعه کرد و ماموران با استفاده از انگشتربر، حلقه را از دست جوان 20 ساله خارج کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار