معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ، 2 هزار و 380 رشته انشعاب غیر مجاز در شهرستان های تحت پوشش این شرکت کشف و قطع شده است.
کد خبر: ۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱ 17 March 2015
سیدعزت الله موسوی به ایرنا گفت: با توجه به محدودیت های موجود در تأمین آب شرب و لزوم ساماندهی مشترکین شرکت های آبفا، انشعابات غیرمجاز مشکلات عمده ای را برای تأمین آب سالم و بهداشتی برای مشترکین به وجود آورده و قطع و تبدیل این نوع انشعابات به صورت مجاز، در اولویت برنامه کاری شرکت آبفا قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ، اقدامات و برنامه ریزهایی مناسبی جهت کشف و قطع انشعابات غیر مجاز در حوزه جنوب شرق استان تهران انجام شده که با نظارت و پیگیری های صورت گرفته 2 هزار و 380 مورد انشعاب آب غیر مجاز در محدوده شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت شناسایی و قطع شده است.

وی اظهار داشت: استفاده غیر مجاز از آب علاوه بر عملی حرام ، تخلفی قابل پیگرد قانونی است و صاحبان این نوع از انشعابات باید به صورت خود اظهاری نسبت به مجاز نمودن انشعاب خود اقدام کنند.

موسوی گفت : شرکت آبفای جنوب شرقی برای آن دسته از افرادی که به صورت خوداظهاری نسبت به تبدیل انشعاب غیر مجاز به مشترک مجاز اقدام کنند، تسهیلات خاصی را در نظر می گیرد.

وی تصریح کرد: بیش از 90درصد از انشعابات غیر مجازی که در سال جاری کشف و قطع شدند با اجرای مراحل قانونی، تبدیل به مجاز شده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار