کنسرت "هژیر مهرافروز" خواننده‌ سنتیخوان مطرح کشور، روزهای 7و 8 دی ماه در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 22 December 2015
کنسرت "هژیر مهرافروز" خواننده‌ سنتیخوان مطرح کشور، روزهای 7و 8 دی ماه در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

هژیر مهرافروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به برگزاری کنسرت‌های متعدد در بسیاری کشورهای اروپایی و بسیاری استانهای کشور، اظهار کرد: بعد از یازده سال این اولین باری است که در زادگاهم کرمانشاه کنسرت می‌دهم.

وی به برگزاری کنسرت‌های خود به همراه گروه "آیان" در بسیاری کشورها مانند آلمان و ترکیه اشاره کرد و افزود: گروه ما هر ساله برای فستیوال موسیقی قونیه و بزرگداشت مولانا شرکت می‌کند و جدیدا نیز از گروه ما برای برگزاری کنسرت در کشور کانادا دعوت شده است.

مهرافروز با اشاره به برگزاری کنسرت‌های متعدد در بسیاری شهرهای کشور از جمله شیراز و اصفهان و تبریز در سال گذشته، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون و با گذشت یازده سال از عمر حرفه‌ای کاری‌ام، تاکنون کنسرتی در کرمانشاه زادگاهم برگزار نکردم و این کنسرت اولین کنسرت من در کرمانشاه است.

این خواننده سنتی‌خوان با بیان اینکه از پنج سالگی کار موسیقی را آغاز کرده، گفت: از زمان کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشتم و این حرفه را از همان دوران نزد پدر و دایی خود سید خلیل عالی نژاد فرا گرفتم.

وی افزود: سال 1387 اولین آلبوم خود با نام "دل قلندر" را ساختم و در سال‌های 1388 و 1389 به ترتیب دو آلبوم" آیان" به معنی برآمدن و مجموعه گدازه‌ها را روانه بازار کردم.

مهرافروز اظهار کرد: سال گذشته نیز دو آهنگ با عنوان " من خانه نمی‌دانم" و " لامی" (فرزند معنوی) را  ساختم که آهنگ "من خانه نمی‌دانم" سال گذشته جزو پرفروشترین آثار موسیقی ایران شد.

این خواننده سنتی خوان کرمانشاهی با بیان اینکه سال گذشته به همراه گروه موسیقی " آیان"  افتتاحیه فیلم فجر را اجرا کرده‌اند، گفت: در این گروه « مجید مظاهری» نوازندگی کمانچه، « امین طاهری» نوازندگی درامز، «فرشاد رضایی» نوازندگی گیتار باس، « رضا دربندی» نوازندگی دف، «سیاوش کریمی نژاد» نوازندگی گیتار الکتریک و من نیز خوانندگی و نوازندگی تار و نجوا ( ساز ابداعی) را برعهده دارم.

مهر افروز اظهار کرد: در کنسرت کرمانشاه به جز تک نوازی‎‌ها، 12 قطعه موسیقی سنتی اجرا خواهد شد.

 این کنسرت روز 7 دی ماه از ساعت 21 تا 23شب و روز 8 دی ماه از ساعت 18 تا 20شب در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت iranconcert.ir  مراجعه کرده و یا با مراجعه به "پیتزا آریانا" واقع در بلوار نوبهار، "ارزان تعاون" واقع در کسری ابتدای بلوار باغچه بان، "غرب فوکا" واقع در دبیر اعظم، شرکت "جدار ایستا" واقع در سه راه 22 بهمن، چاپ" آراد" واقع در بلوار مصطفی امامی، فروشگاه "آرشه" واقع در چهارراه سی‌متری و موسسه فرهنگی هنری " میراث جاویدان" واقع در بلوار مصطفی امامی بصورت حضوری بلیت تهیه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار