رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه از هوشمندسازی تمام مراکز 14گانه دانشگاه پیام‌نور استان تا سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 19 December 2015
رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه از هوشمندسازی تمام مراکز 14گانه دانشگاه پیام‌نور استان تا سال آینده خبر داد.

بهمن سعیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته طی سال گذشته در دانشگاه پیام‌نور استان گفت: کسب مقام اول در زمینه ابتکارات و اختراعات در جشنواره ملی رویش، کسب رتبه ششم کشور در اجرای برنامه‌های فرهنگی و کسب مقام سوم در مسابقات سراسری دانشجویان پیام‌نور کشور از جمله این اقدامات بوده است.

وی از تجهیز تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان به شبکه فیبرنوری خبر داد و اظهار کرد: تمامی کلاس‌های درس، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مراکز 14گانه استان نیز در راستای افزایش بهره‌وری دانشجویان به ویدئو پروژکتور، اینترنت و ... مجهز شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه از هوشمندسازی این دانشگاه تا یکسال آینده خبر داد و افزود: در حال حاضر نیز بیش از 95 درصد از امکانات و زیرساخت‌های لازم در این خصوص فراهم شده است.

سعیدی‌پور به‌روز کردن مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان، اخذ مجوز قطب دوره کارشناسی علوم اجتماعی کشور و فعال کردن گروه‌های آموزشی استان را از جمله اقدامات این دانشگاه در حوزه آموزش عنوان کرد.

وی گفت: اخذ مجوز رشته‌هایی همچون روانشناسی تربیتی، روانشناسی همگانی، تحقیقات آموزشی، مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی، ایران‌شناسی و ریاضی در مقطع کارشناسی ارشد در دست اقدام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار