مدیرعامل موسسه جوانان و خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی گفت: امسال در مجموع ۹ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای موسسه مشاوره آستان قدس بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ 19 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رضا خوراکیان، اظهار کرد: مرکز تخصصی مشاوره و خانواده آستان قدس رضوی همه روزه به‌جز ایام تعطیل از ساعت 7 صبح تا 19 به عموم افراد خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

وی افزود: این مجموعه بزرگترین مرکز مشاوره‌ای شرق کشور است که به صورت ویژه به موضوع «جوان و خانواده» می‌پردازد و در حوزه‌های متفاوت در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

خوراکیان عنوان کرد: مرکز تخصصی خدمات مشاوره و خانواده آستان قدس رضوی در دو حوزه مشاوره فردی و گروهی به عموم مخاطب خدمات تخصصی مشاوره‌ای را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: خدمات مشاوره فردی که در مرکز تخصصی مشاوره و خانواده آستان قدس رضوی ارائه می‌شود در حوزه‌هایی همچون «روانشناسی بالینی»، «مشاوره شغلی»، «مشاوره تحصیلی»، «مشاوره نوجوان و جوان» است.

خوراکیان گفت: «مشاوره کودک و بازی درمانی»، «مشاوره خانواده»، «مشاوره پیش از ازدواج»، «روان پزشک»، «روان سنجی»، «روان درمانی» و «گفتار درمانی» از دیگر خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی است که به عموم افراد در این مرکز ارائه می‌شود.

وی افزود: مرکز تخصصی مشاوره و خانواده آستان قدس رضوی همچنین براساس فراوانی مراجعان، بیش از 50 جلسه مشاوره گروهی با موضوعات؛ «مهارت‌های ارتباط موثر زوجین»، «تحلیل روابط عاطفی»، «مدیریت هیجانات»، «رهایی از وابستگی ناسالم»، «فرآیند روان درمانی» و «فرزندسالاری و پیامد‌های آن» را طی سال جاری برای مراجعان این مرکز برگزار کرده است.

وی گفت: این مرکز تلاش کرده تا مانند تمامی مراکز معتبر با برقراری ارتباط تلفنی با مراجعان، جریان مشاوره آن‌ها را پیگیری کند تا ضمن برقراری آرامش تماس گیرنده، افراد را به طور منطقی و صحیح هدایت کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
با سلام
لطفا چگونگی برقراری ارتباط با این مرکز را اعلام نمایید.
آدرس یا شماره تلفن تماس:
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
شما فقط حرف می زنید یک آدرسی، کوفتی و...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار