رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از تجهیز تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان به شبکه فیبرنوری و در راستای افزایش سطح بهره وری دانشجویان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 17 December 2015
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از تجهیز تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان به شبکه فیبرنوری و در راستای افزایش سطح بهره وری دانشجویان خبر داد.

بهمن سعیدی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این راستا، مجهز کردن تمامی کلاس های درس، کارگاه ها و آزمایشگاه های مراکز 14 گانه استان به امکاناتی نظیر اینترنت، ویدئو پروژکتور، پرده نمایش و سیستم رایانه است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تا یکسال آینده کاملا هوشمندسازی خواهد شد، هرچند هم اکنون نیز بیش از 95 درصد از امکانات و زیرساخت های لازم را در این خصوص فراهم کرده است.

سعیدی پور افزود: هم اکنون در بحث های آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور کرمانشاه جایگاه بسیار خوبی در بین سایر مراکز پیام نور کشور دارد به گونه ای که به تازگی دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های برتر پیام نور کشور از نظر کیفیت آموزشی انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه به تقویت کارهای علمی و پژوهشی در سطح دانشگاه های پیام نور استان نیز اشاره کرد و گفت: خرید کتاب و تجهیز کتابخانه با اختصاص اعتبار 800 میلیون ریالی از جمله این کارها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش چشمگیر دانشجویان در مقطع ارشد و افزایش تعداد رشته های این مقطع، به روز کردن صدور مدرک تحصیلی دانش آموخته گان، فعال کردن گروه های آموزشی استان و اخذ مجوز قطب دوره کارشناسی علوم اجتماعی کشور از دیگر اقدامات دانشگاه پیام نور در حوزه آموزش است.

سعیدی پور همچنین به برنامه های فرهنگی دانشگاه نیز اشاره ای کرد و گفت: کسب رتبه ششم کشور در اجرای برنامه های فرهنگی از بین 31 استان، کسب مقام سومی در مسابقات سراسری دانشجویان پیام نور کشور و کسب مقام اول در زمینه ابتکارات و اختراعات در جشنواره ملی رویش از جمله این برنامه ها و اقدامات بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار