معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت: تامین و توزیع به موقع کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز باعث ایجاد آرامش نسبی در بازار شده و پیش بینی می کنیم این آرامش تا پایان تعطیلات نوروز ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 16 March 2015
نعمت الله ترکی در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق بررسی های صورت گرفته از بازار کالاها در حوزه های مختلف، تاکنون از وضعیت مناسبی برخودار است و هیچ کمبودی در بازار مشاهده نشده است.

وی با اشاره به وضعیت عرضه گوشت مرغ در بازار شب عید گفت: روند کاهش قیمت تا آخرین ساعات سال جاری ادامه خواهد داشت و هیچ گونه افزایش قیمتی در حوزه های مختلف نخواهیم داشت.

ترکی با بیان اینکه ذخیره سازی مناسب میوه و مرکبات در استان پیش بینی شده بود تصریح کرد: کار توزیع ذخیره ها از 25 اسفند ماه کلید خورد و 180 نقطه در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اقدام به توزیع میوه و مرکبات کردند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت: چندین نقطه دیگر در سطح استان تهران پیش بینی شده تا در صورت نیاز بتوانند کار توزیع میوه و مرکبات را انجام دهند تا شهروندان با خیالی آسوده میوه مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی تاکید کرد: ذخیره سازی مناسب و عرضه به موقع کالاها عامل اصلی ایجاد آرامش نسبی در بازار است و پیش بینی می کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

ترکی گفت: کار توزیع گوشت مرغ در ایام تعطیلات ادامه خواهد یافت و شهروندان هیچ نگرانی در خصوص تامین گوشت مرغ نداشته باشند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران با اشاره به آمادگی اصناف و اتحادیه ها برای تامین به موقع کالاها تا پایان ایام تعطیلات تصریح کرد: بازرسان اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، بازرسی های خود را از مراکز عرضه تا آخرین ساعت های ایام تعطیلات ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار تن ذخیره پرتقال و سیب در حوزه مرکبات داریم تاکید کرد: با توجه به پائین آمدن قیمت این اقلام تا 200 تومان توانستیم توزیع محصولات تولیدی دماوند را از روز گذشته در استان آغاز کنیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی گفت: تمام میوه و مرکبات مورد نیاز از داخل تامین شده و هیچ گونه میوه وارداتی عرضه نخواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار