تابناک: رئیس اورژانس کشور گفت: بر اساس مکاتباتی که بین وزارت بهداشت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شده، قرار است، مجوز استخدام ۴ تا ۵ هزار نفر در اورژانس کشور تا پایان امسال صادر شود.
کد خبر: ۱۴۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 15 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، امین صابری نیا رئیس اورژانس کشور افزود: با توجه به کمبود شدید نیرو در اورژانس کشور، چندی پیش نامه ای با امضای قائم مقام وزیر بهداشت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شد و قرار شد بخشی از مجوزهای استخدامی دولت برای جذب ۴ تا ۵ هزار نفر نیروی جدید در سازمان اورژانس کشور در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: البته هنوز اقدام عملی برای صدور مجوز استخدام انجام نشده است ولی امیدواریم با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر چه سریعتر این اتفاق بیفتد چون کمبود شدید نیرو در اورژانس کشور فشار کاری سنگینی را به این نیروها تحمیل کرده است.

رئیس اورژانس کشور اضافه کرد: با توجه به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ پایگاه اورژانس زمینی در کشور برای حفظ خدمات همین تعداد پایگاه حداقل ۷ هزار و ۵۰۰ نیرو کمبود داریم و اگر بخواهیم به استانداردی که در برنامه توسعه پنجم برای اورژانس کشور تعیین شده برسیم با کمبود ۱۵ هزار نیرو مواجه هستیم.

صابری نیا اضافه کرد: اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام ۴ تا ۵ هزار نیرو را برای اورژانس صادر کند، به احتمال زیاد آزمون استخدامی جذب این نیروها تا پایان امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار