با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، در پیش بودن بارندگی های پیش رو، همچنین کاهش شدید دما، احتمال یخزدگی و بروز اتفاق و قطع آب مشترکین با تمهیدات لازم از کنتور و منسوبات انشعاب آب خود محافظت نمایند.
کد خبر: ۱۴۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 08 December 2015
به گزارش تابناک قم، مهندس علیجان صادق پور مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: با عنايت به شروع فصل سرما ضروري است مشترکین،كنتورها،لوله هاي آب و شيرهاي برداشت آب كه در معرض هواي آزاد قرار داشته را به كمك پشم شيشه و گوني، الياف مصنوعي و يا قراردادن كيسه خاك و يا كيسه خاك اره در اتاقچه كنتور عايق بندي نمايند.

وی در ادامه اظهار داشت: در صورت بروز يخ زدگي تاسيسات از ريختن آب گرم بر روي تاسيسات جداً خودداري نمايند، در چنين مواقع به مشترکین توصيه ميشود جهت رفع مشكل از وسايل گرمايشي و حرارتي مثل سشوار استفاده نمايند و در صورت يخ زدگي تاسيسات از ريختن آب گرم بر روي تاسيسات جداً خودداري نمايند زيرا آب گرم سبب تركيدگي لوله ها و كنتورهاي يخ زده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا روستایی افزود: مشترکین و به خصوص مراکز آموزشی و مساجد و سایر مراکز عمومی با رعایت موارد ایمنی و توصیه های کارشناسان شرکت آبفار می تواننند از بروز هر نوع حادثه و قطع آب جلوگیری کنند.

وی در پایان اعلام کرد: تمامی ادارات شرکت در مراکز بخش ها آماده ارائه آموزش ها و خدمات لازم به مشترکین محترم بوده و در صورت بروز هرگونه شکستگی در شبکه و بروز حادثه آماده ارائه خدمات می باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار