معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سالانه 30 هزار دانش‌آموز در قالب راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 02 December 2015
براتعلی منصوریان در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با راهیان‌نور دانش‌آموزی، اظهار کرد: آموزش و پرورش خراسان رضوی هر ساله با همکاری سپاه و بسیج و سایر ارگان‌ها اقدام به اعزام 30 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب می‌کند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه حرکت کاروان‌های راهیان نور از نیمه مهر ماه امسال آغاز شده است، عنوان کرد: حرکت ارزشمند راهیان نور مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید این کار جدی گرفته شود زیرا فرصتی برای شناخت و اخلاص رزمندگان اسلام است.

منصوریان گفت: تا کنون 41 کاروان شامل 21 کاروان پسر و 20 کاروان دختر با 16 به مناطق جنگی جنوب اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: 16 هزار و 653 نفر که 14 هزار و 58 نفر آنان دانش‌اموزان هستند در قالب این کاروان‌ها به مناطق راهیان نور اعزام شده‌اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه 50 درصد سفر به عهده سپاه و 50 درصد به عهده آموزش و پرورش است لذا همکاری این دو نهاد در سلامت سفر دانش‌آموزان تاثیر فراوانی داشته است.

لازم به ذکر است در این جلسه از دو خیر مدرسه‌ساز و سه دانش‌آموز مستندساز اردوی راهیان نور تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار