نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حاشیه‌های قابل توجهی داشت.
کد خبر: ۱۳۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 01 December 2015
نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حاشیه‌های قابل توجهی داشت.
 
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، این نشست که با اعلام قبلی توسط تشکل دانشجویی انتظار قرار بود راس ساعت 10 صبح امروز(سه شنبه، 10 آذر) با حضور سه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس (مصری، حیدری طیب و رزم) در محل سالن اجتماعات علامه امینی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شود، با حاشیه هایی مواجه شد.
 
راس ساعت 10 صبح که قرار بود این مراسم برگزار شود، درب اصلی سالن اجتماعات علامه امینی دانشکده ادبیات بسته بود و دانشجویان دعوت شده به این مراسم خود را در مقابل درهای بسته دیدند.
 
بعد از گذشت بیش از نیم ساعت بالاخره درب سالن اجتماعات این دانشکده باز شد و دانشجویان به همراه سید سعید حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه در مجلس وارد سالن شدند، اما خبری از دکتر مصری و محمد رزم نبود.
 
حدود نیم ساعت دیگر هم گذشت و دانشجویانی که در سالن بودند، یکی یکی داشتند سالن را ترک می کردند که حوالی ساعت 11 عبدالرضا مصری دیگر نماینه کرمانشاه وارد سالن شد.
 
به محض ورود مصری، مسئول تشکل دانشجویی انتظار که به نوعی بانی برگزاری این نشست پرسش و پاسخ بود به بالای سن رفت و بدون میکروفن گفت: این مراسم با بی مهری مسئولین دانشگاه مواجه شده و همه درصدد آن بودند که به نوعی این مراسم را کنسل کنند و اکنون هم سیستم صوتی سالن را قطع کرده اند که ما نتوانیم جلسه را ادامه دهیم، اما به احترام دانشجویان و نمایندگان مردم کرمانشاه که در این سالن حضور بهم رسانده اند، این نشست را برگزار می کنیم.
 
در ادامه مصری و حیدری طیب به بالای سن رفتند و در جایگاه خود مستقر شدند که مصری دلیل تاخیر یک ساعته خود را اینگونه اعلام کرد: ساعت حدود 10 در مسیر ورود به دانشگاه بودم که از سوی مسئولین دانشگاه با من تماس گرفته و گفتند این مراسم کنسل شده و تشریف نیاورید. من هم مسیر خود را تغییر دادم. حدود نیم ساعت بعد مجددا از سوی مسئولین تشکل انتظار با من تماس گرفتند و گفتند که نشست دایر است و همه منتظر شما هستیم که من بازهم به طرف دانشگاه به راه افتادم و باتوجه به ترافیک سطح شهر این موضوع نهایتا باعث شد با یک ساعت تاخیر به این نشست بیایم.
 
وی با گلایه شدید از مسئولین دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: من نماینده مردم کرمانشاه، سخنگوی و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هستم، اما درب دانشگاه را به روی من می‌بندند، در حالیکه در دانشگاه یاسوج برای فتنه گری که به 2 سال زندان هم محکوم شده بود، برنامه گذاشته و او را دعوت می کنند.
 
به گزارش ایسنا، از دیگر حواشی این نشست، عدم حضور محمد رزم دیگر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس بود که مسئول تشکل دانشجویی انتظار گفت: ما از هر سه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس رسما دعوت کردیم که در این نشست دانشجویی حضور پیدا کنند، اما نمی دانم به چه علتی محمد رزم دیگر نماینده مردم کرمانشاه در این جلسه حضور نیافت.
 
 در نهایت این نشست دانشجویی با یک ساعت تاخیر و بدون داشتن سیستم صوتی برگزار شد و دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه سوالات خود را از مصری و حیدری طیب پرسیدند و در مقابل آنها نیز به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار