فرماندار سوادکوه خواستار استقرار مسئولان سوادکوه در شهرستان شد و گفت: من هم به‌زودی در شهرستان مستقر می‌شوم.
کد خبر: ۱۳۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 23 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، عبدالجواد توحیدی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود دور‌نمای توسعه شهرستان سوادکوه، گفت: تغییر نگاه از مهم‌ترین اولویت‌های توسعه شهرستان سوادکوه است تا شاهد استفاده مناسب از توانمندی‌های آن باشیم.

وی با بیان اینکه واژه محرومیت زیبنده شهرستان سوادکوه نیست و بار منفی ایجاد می‌کند و باعث سر‌خوردگی می‌شود، افزود: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید برای توسعه شهرستان سوادکوه و افزایش امید مردم برای حل مشکلات، نقش‌آفرینی کنند.

فرماندار جدید شهرستان سوادکوه در نخستین نشست خود با خبرنگاران به اهمیت رسانه‌ها در ارائه راهکار‌های توسعه اشاره کرد و خواستار کمک آنان به فرمانداری شد و خاطرنشان کرد: بیان مشکلات به تنهایی باعث حل مشکلات نمی‌شود و باید شناسایی، دسته‌بندی، اولویت‌بندی و ارائه راهکار‌ها در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

توحیدی‌مقدم، وضعیت محور سوادکوه را دور از جایگاه مردم شهرستان توصیف کرد و خواستار استفاده مناسب از ظرفیت‌های گردشگری، منابع طبیعی، راه‌آهن، جاده و معادن شهرستان شد و با بیان اینکه گردشگری شهرستان باید ممر در‌آمد مردم سوادکوه باشد، اظهار کرد: مسئولان شهرستان سوادکوه باید با برنامه ‌فعالیت کنند و از روز‌مرگی دوری کنند و باید ساکن باشند تا مشکلات را حل کنند و من هم به‌زودی در شهرستان مستقر می‌شوم.

لزوم نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در سوادکوه

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه خواستار نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در شهرستان شد و با تاکید بر تعامل مناسب با مسئولان و دوری از فعالیت‌های جزیره‌ای در شهرستان، افزود: اختلافات قومی و قبیله‌ای باعث کاهش انرژی فعالیت می‌شود و با توجه به غیر‌بومی بودن، شفافیت فعالیت در اولویت من خواهد بود و با احترام به مقام روحانیت و مسئولان انتخابی و اعتقاد به استقلال قوا، هم‌طراز با آنان و نه در پشت سر‌شان به پیگیری امور اقدام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه نشاط و کار‌آمدی و آرامش کاری از اولویت‌های فعالیت فرمانداری جدید سوادکوه است و اگر کاری انجام نشود ولی آرامش حاکم باشد، فعالیت چشمگیری نیست، گفت: انتخاب فرماندار با نظر استاندار و وزیر کشور انجام می‌شود.
فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار