امام جمعه بافق گفت: اعتقاد به مسئولیت پذیری ، بصیرت و درک موقعیت نظام و انقلاب از مهمترین وظایف بسیجیان است .
کد خبر: ۱۳۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 20 November 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بافق با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین افزود: این فرمان حاصل ژرف نگری و نگاه عمیق حضرت امام (ره) به مسائل انقلاب و نظام و اندیشه والا بود.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد وظایف بسیج در این برهه از زمان به تشریح مسئولیت های بسیج پرداخت و خاطرنشان کرد : پاسداری از کیان اسلامی و اعتقاد به مسئولیت پذیری و بصیرت و درک موقعیت نظام و انقلاب از مهمترین وظایف بسیجیان است .
وی، صبر، بردباری و پاکی را نیاز امروز بسیجیان خواند و گفت: این قشر پویای جامعه باید تلاش کنند با زبان نرم و خوش و برخورد اسلامی قشرهای مختلف را به طرف مدینه فاضله سوق دهد.
امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نفوذ استکبار جهانی برای به خطر انداختن اعتقادات اسلامی جوانان نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج باید با شناخت و درک موقعیت های حساس از نفوذ دشمنان داخلی و خارجی برای توطئه چینی در کشور جلوگیری کند.
سلیمانی همچنین بیان کرد : مبارزه با آسیب های اجتماعی و تلاش برای رفع تبعیض و فساد و کمک به دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به اجرای برنامه های دولت در این زمینه از دیگر وظایف بسیج است .
خطیب جمعه بافق به تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار روسای دانشگاهها و اساتید نیز پرداخت و خاطر نشان کرد: بالندگی جامعه امروز در گرو رشد علمی، آگاهی و شناخت بیشتر جامعه اسلامی در همه زمینه ها است .
وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های دانشگاها در راستای تولید علم گفت: باید تلاش ها در جهت علم نافع و رشد دینی جامعه باشد.
تحلیل حرکت تروریستی داعش در فرانسه و تهدید آن برای جامعه اسلامی ، تشریح اهداف کشورهای استکباری از ایجاد گروه داعش برای خش جلوه دادن اسلام ، تسلیت سالروز وفات آیت الله مرحوم حاج میرزا جواد تبریزی و نقش وی در فقه اسلامی و تربیت شاگردان بزرگ علمی و دینی در حوزه علمیه قم و نجف ،تشریح مباحث دام های شیطانی و جلوگیری از انحرافات دینی، از مهمترین موضوعاتی بود که سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار